joi, 5 martie 2015

Fericirea in dragoste

         Toti cautam fericirea in viata; unii o gasesc in bogatia pe care o acumuleaza, altii intr-o meserie frumoasa, care-i captiveaza si le mentine interesul viu, altii in comorile naturii, pe care le privesc cu recunostinta… insa, toti cautam, pe langa acestea, si fericirea in dragoste. 
            Părintele Pantelimon Şuşnea spunea: “Bucuria se cere împărtăşită, nu se trăieşte în singurătate. De aceea se spune că cea mai mare fericire e să iubeşti şi să fii iubit”. Suntem facuti pentru a darui iubire si a o primi inapoi. Ar fi - vorba ceea - ca si cum soarele ne-ar incalzi din ambele parti.
         Ati observat ca oamenii indragostiti sunt mai frumosi? Daca nu ati observat asta la voi (desi nu cred, sincer), ganditi-va la orice prieten sau prietena, cum arata inainte sa se indragosteasca si cum arata cand emana iubire in jur! Nu ati fost niciodata tentati sa-i spuneti cuiva: ...
“Ce bine arati, ce-i cu tine, esti schimbat(a) total! Ai o lumina in ochi pe care nu am mai observat-o pana acum! Nu cumva esti indragostit(a)? Hai, recunoaste!” Da, dragostea se citeste in ochi, in vorbe, in gesturi, in comportament, in tinuta; totul te da de gol! Ai tendinta de a te lauda cu faptul ca ai reusit sa descoperi primul acest sentiment la prietenul tau? Nu e mare lucru, crede-ma: este un lucru evident, e ca si cum ai citi intr-o carte!
         “E dragoste când arzi în fiecare zi să îl cunoşti pe celălalt, chiar dacă vă ştiţi de zece ani”, spunea Teodor Burnar. Daca ati simtit acest lucru inseamna ca ati avut noroc sa gasiti dragostea si ati stiut sa o pastrati aproape de voi. Pentru ca e o mare fericire sa-ti gasesti dragostea vietii, dar e o mare arta sa stii s-o pastrezi aproape. 
         “Ce e dragostea? Nevoia de a iesi din tine insuti”, spunea Charles Baudelaire; …de a iesi din tine insuti pentru a patrunde in sufletul persoanei iubite, pot adauga. Doar asa o poti cunoaste si iubi cu adevarat; doar asa poti gasi fericirea si, odata gasita, sa o transmiti si persoanei iubite, ca si aceasta, la randul ei, sa ti-o trimita inapoi, inzecit.

         Ce este dragostea? Haideti sa vedem ce mai gandesc unii...:

* Dragostea este triumful imaginatiei asupra inteligentei. 
* Dragostea este intelepciunea nebunului si nebunia inteleptului.

         … si cum se mai poarta altii aflati in aceasta situatie: 

 * - Ea e nebuna dupa el, iar el e nebun dupa ea. 
    - Si de ce nu se casatoresc? 
    - Nu sunt chiar asa de nebuni… 

* Adam se plimba plictisit cu Eva prin Paradis. La un moment dat, Eva il intreaba: 
- Adam, ma iubesti? 
Adam tace. 
Eva insista: 
- Adam, ma iubesti? 
La care Adam rabufneste: 
- Am alta alternativa?

Un comentariu:

  1. Trebuie doar să spun această mărturie, numele meu este Mariah Carey, m-am căsătorit cu 9 ani în urmă fără nici un copil care să arate pentru asta, soțul meu m-a urât și soacra mea s-a purtat atât de rău, asta m-a frustrat, am venit Căutând ajutor online, apoi am văzut multe mărturii despre cum Dr Dawn acuna a ajutat mulți bărbați și femei, am contactat-o ​​imediat pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, ea a promis că mă va ajuta și mi-a dat câteva instrucțiuni pe care le-am făcut totul perfect, la urma urmei, ea mi-a cerut să merg la spital o scrisoare de 1 lună și spre surprinderea mea am fost însărcinată în 1 săptămână, dar acum îi sunt atât de recunoscătoare pentru că am născut frumosul meu băiețel și eu și familia mea trăim în pace și fericire. acum, contactează-o pe Whatsapp. (+2348032246310)
    *Daca vrei sa ramai insarcinata
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală sau orice altceva.

    RăspundețiȘtergere