marți, 10 martie 2015

Unde exista dragoste, exista viata

         De ce dragostea ne aduce atat de multe bucurii si atata fericire? Pentru ca atunci cand iubeşti, trăieşti; în rest... doar exişti... si cred ca toti ne dorim mai mult decat o simpla existenta, terna, fara culoare, fara implicare, fara dragoste. Cum spunea si Mahatma Ghandi: “Unde exista dragoste, exista viata“. Dragostea iti poate aduce atata bucurie in suflet si in viata… Fara dragoste nu am simti ca traim cu adevarat; de aceea, cautam - mai mult sau mai putin constient - in primul rand dragostea in cei de langa noi, apoi alte tipuri de fericiri; sigur, trebuie sa luptam pentru a realiza o multime de alte lucruri in viata, dar dragostea este nu doar ceva auxiliar, ci ceva fara de care nu ne simtim cu adevarat impliniti in ceea ce facem… 
         Atunci cand iubesti, chiar si tacerea are un anumit farmec, intrucat iubirea sincera si profunda nu are nevoie de multe vorbe; indragostitii se inteleg de multe ori din priviri; si chiar si fara a se consulta din priviri, tot stiu ce i-ar placea celui pe care il iubesc intr-o anumita situatie si, de aici, stiu cum sa actioneze pentru a-i aduce bucurie celui de care sunt indragostiti. Si poate ati observat, dar nu numai faptul ca ii vei aduce bucurie persoanei iubite te bucura si pe tine, ci insusi faptul ca observi ca stii ceea ce o bucura pe persoana de langa tine te bucura si pe tine. De ce? Pentru ca realizezi, prin asta, cat sunteti de apropiati si iti dai seama ca ai ajuns sa traiesti si tu o asemenea fericire, de care doar auzisei sau citisei pana atunci… daca sunteti sau ati fost cu adevarat indragostiti, sunt convinsa ca ati incercat si acest sentiment! 
         Constantin Noica spunea ca: “Nu există fericire curată decât după şaizeci de ani, când nu mai vrei nimic, când nici un calcul impur (folosirea celorlalţi) nu te mai încearcă şi când totul e permis (dacă mai poţi) şi totul e din nou nevinovat, ca în ceasul prunciei.” Dar… sa lasam scepticilor ce e al scepticilor si sa incercam sa iubim si sa fim fericiti si pana la varsta de saizeci de ani, altfel in toti acesti ani nu vom simti ca traim cu adevarat; daca ne-am ghida dupa acest lucru, ar insemna ca, in primii saizeci de ani din viata sa nu facem altceva decat sa ne pregatim pentru fericirea care ne asteapta dupa implinirea acestei varste; si atunci, pentru ce vor trai cei care nu vor apuca sa implineasca aceasta varsta? Vor trai doar cu gandul la ceea ce vor simti atunci? Haideti sa incercam sa cautam si sa oferim fericire celor din jur pe tot parcursul vietii noastre; un om adevarat simte el insusi fericire atunci cand o daruieste celor de langa el. 
         La final, sa gustam cateva glume referitoare la fericirea pe care o poate aduce dragostea: 

• Un sfat, diferentiat in functie de sex: pentru a fi fericita cu un barbat trebuie sa-l intelegi mereu si sa-l iubesti putin; pentru a fi fericit cu o femeie trebuie sa o iubesti enorm si sa nu incerci niciodata sa o intelegi. 

• Un barbat, plangandu-se unui prieten: 
- Aveam totul: o casa mare, o masina scumpa, dragostea unei femei frumoase… apoi… bluff! totul s-a dus de râpa… 
- Ce s-a intamplat?- il intreaba prietenul. 
- A aflat nevasta-mea… 

• O casnicie fericita este atunci cand o jumatate sforaie iar cealalta jumatate nu aude.

4 comentarii:

  1. Atat de mult imi place postarea ta. Imi place foarte mult ce a spus John Lennon. Multi oameni nu inteleg viata asta. Nu stiu cum sa o savureze. Cele mai importante lucruri in viata asta sunt gratis.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este! Doar ca, fiind gratis, ni se pare normal sa le avem si nu le pretuim, cautand altele, pentru care trebuie sa muncim si sa ne spetim, uitand sa le apreciem pe cele oferite de viata (gratis, asa cum bine spui) care sunt - dupa parerea mea - cele mai importante.

      Ștergere
    2. De asemenea a mai spus ca este mai cunoscut decat Isus , i-a fost fatal !

      Ștergere
  2. Nu am știut niciodată că oamenii încă mai au puteri și fac ca lucrurile să se întâmple așa. Sunt John Luna din Albania. Soțul meu m-a lăsat pe mine și pe copilul meu pentru o altă fată în urmă cu trei ani, de atunci viața mea a fost plină de dureri, tristețe și traume pentru că el a fost prima mea iubire și suntem împreună de ani de zile și nu ne-am putea imagina viața fără el . Am văzut câteva mărturii despre un mare jucător de vrăji DR DAWNACUNA și despre cum ajută oamenii din întreaga lume, că poate aduce înapoi iubitul în câteva zile, inițial am râs și am spus că nu mă interesează, ci datorită dragostei pe care o am pentru omul meu l-am consultat pe marele jucător de vrăji și, spre marea mea surpriză, după două zile, soțul meu m-a sunat pentru prima dată după trei ani, că îmi lipsește și că îi pare atât de rău pentru fiecare lucru prin care m-a făcut să treacă, încât mă vrea înapoi, ne vom petrece viața împreună și promit să nu ne mai părăsim nici eu, nici copilul meu. Încă nu-mi pot crede ochilor, pentru că este extrem de incredibil, este prea bun pentru a fi adevărat. Tot ce pot să spun este să vă mulțumesc DR DAWNACUNA pentru că mi-ați adus soțul la mine și la copilul meu și pentru oricine ar putea avea nevoie de ajutorul acestui mare jucător de vrăji, vă rog să-mi permiteți să trimit mailul aici: {dawnacuna314@gmail.com}
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere