vineri, 20 martie 2015

Pierderea dragostei

         Cum se poate pierde dragostea omului de langa tine? O, metode sunt destule, nu are sens sa le enumeram aici; si oricum, nu le-am putea cuprinde pe toate, pentru ca mintea omeneasca e inventiva si fara limite… Oricum, poti sa-ti pierzi jumatatea datorita unor defecte – ale tale sau ale partenerului – defecte care poate au fost sesizate de la inceput, dar datorita dragostei ce se instalase deja in inima noastra, am crezut ca pot fi surmontate. Sau poti sa-ti pierzi jumatatea din cauza unor asteptari nerealiste, adica a faptului ca incercam sa vedem persoana pe care o iubim avand o multime de calitati pe care ne-am dorit sa le aiba si pe care, indragostiti fiind, chiar credeam la inceput ca le are. Oricum ar fi, vinovatii nu suntem decat noi, pentru ca am inceput o relatie pe baza unei amagiri si atunci cand dragostea s-a mai “invechit”, adevarul a iesit la iveala si nu am mai avut forta sa-l ascundem sau sa ne amagim in continuare. Odata pierduta dragostea, suferinta apare in mod firesc, datorita faptului ca a fost o vreme cand am tinut la acea persoana, iar acum, odata cu dragostea, am pierdut si toate acele vise, asteptari, angajamente pe care le-am faurit alaturi de ea si cu ea.
         Multi cred ca iubirea este un troc: eu te iubesc si daca vrei sa fie bine, iubeste-ma si tu si viata ne va da tot ceea ce ii vom cere. Dar nu poti pretinde celui de langa tine
sa te iubeasca orice ar fi. Iubirea nu se poate negocia: nu se poate cumpara, nu se poate vinde; ea nu este o marfa, de aceea sunt atatia oameni plini de bani, dar lipsiti de dragoste. Cu toate acestea, ea se poate castiga si se poate pierde. Nu suna ciudat: nu se poate cumpara, dar se poate castiga; nu se poate vinde, dar se poate pierde? Poate, daca ne gandim la aceeasi moneda de schimb, dar nu e cazul de asa ceva! Pentru ca vanzarea-cumpararea se face la piata, pe cand de castig sau pierdere poti avea parte oriunde si mai ales in dragoste. Este un fapt care da sperante celor fara prea multe posibilitati materiale, dar care pot oferi din toata inima iubire celor din jur si, pe de alta parte, motive de ingrijorare bogatilor, care, obisnuiti sa obtina intotdeauna ceea ce isi doresc, nu mai vad alt mijloc de a dobandi ceva decat prin cumparare. Insa in dragoste important este omul din spatele banilor. Sigur, multi se lasa sedusi de avere si uita (sau se fac ca uita) dragostea. Si ajungem la vorba lui Paulo Coelho: “Iubirea este un act de credinta, nu un troc”. 
       Insa, in timp, apar problemele, pentru ca sufletul tau iti va cere, la un moment dat, ceea ce i se cuvine: iubirea! Si, cand vei gasi sau te va gasi dragostea, totul va iesi la iveala si atunci vei pierde tot ceea ce credeai ca ai castigat: o situatie materiala, respect, o existenta calduta si fara griji. 
         Si nici tu, nici cel de langa tine, nu veti mai putea face nimic, caci dragostea nu poti sa o tii strans legata de tine; daca faci asta, abia atunci reusesti sa o pierzi mai repede: se va simti sufocata si va fugi sau, daca nu va avea curaj, iti va sta alaturi, dar va fi numai umbra persoanei care ti-a purtat aceasta dragoste odata, acum golita de acest sentiment. Si ce poate fi mai trist decat atat? 
         “Sa intelegem ca puterea Iubirii consta in contradictiile ei. Si ca Iubirea este ocrotita pentru ca se schimba, nu pentru ca ramane nemiscata si fara provocari”, spunea tot Coelho. De aceea, haideti sa luptam pentru a rezolva toate aceste contradictii ce apar inevitabil pe parcursul unei relatii, toate aceste provocari de care avem parte in permanenta, si nu doar la inceputul unei relatii, pana cand partenerii ajung sa se cunoasca intre ei. Este provocarea pe care ne-o “arunca” dragostea, dar meritaaa!! 
       Ei, si acum haideti sa vedem cum discuta doi oameni care, chiar daca au avut initial parte de dragoste, nu au stiut sa lupte suficient pentru ea si au reusit s-o piarda: 

* - Du-te si mai cumpara bere! zice Ion catre Maria. 
   - Dragul meu, poate imi zici si cuvantul magic! 
   - Hocus-pocus tu muiere, mars in fuga dupa bere! 

* Dupa 25 de ani de casatorie, un tip isi priveste sotia in ochi si-i spune: 
- Iubito, acum 25 de ani stateam cu chirie, aveam o masina ieftina, dormeam pe o canapea si ne uitam la un televizor cu ecran de 14" alb-negru, dar in fiecare noapte adormeam alaturi de o blonda sexy de 25 de ani. Acum avem o casa mare, o masina buna, un pat mare, un TV color cu plasma, dar adorm cu o femeie de 50 de ani. Draga mea, cred ca ai o problema. 
Sotia, fiind o femeie inteleapta, ii raspunde sotului: 
- Tu du-te si cauta-ti o blonda sexy de 25 de ani iar eu ma voi ocupa ca tu sa stai din nou cu chirie, sa conduci o masina ieftina si sa dormi pe o canapea. 

* Trei femei, una logodita, una casatorita si o amanta stateau de vorba despre relatiile lor si au hotarat sa-si uluiasca barbatii. In acea seara toate trei s-au imbracat sexy, purtand pantofi cu tocuri cui, corset de piele si o masca pe ochi. Ziua urmatoare s-au intalnit din nou. 
Fata logodita a spus: 
- Aseara, cand logodnicul meu a ajuns acasa, m-a gasit imbracata cu corsetul de piele, pantofii cu tocuri cui de 7 cm si masca. Mi-a spus "Esti femeia vietii mele, te iubesc". Dupa aceea am facut dragoste toata noaptea. 
Amanta s-a laudat si ea: 
- Si la mine a fost incredibil! Ne-am intalnit in biroul lui. Purtam corsetul de piele, tocuri cui foarte inalte, masca si o pelerina. Cand am descheiat pelerina, n-a scos nici un cuvant. Am facut doar sex ca nebunii toata noaptea! 
In cele din urma, femeia casatorita si-a spus si ea povestea: 
- Eu am trimis copiii la mama, m-am pregatit, m-am echipat cu corsetul de piele, pantofii cu tocuri cui si masca pe ochi. Sotul meu s-a intors de la lucru, a luat telecomanda si o bere din frigider si a spus: 
- Ia zi Batman, faci si tu ceva de mancare? 


3 comentarii:

  1. Sunt multe cauze, e mult de discutat... Un motiv simplu de despartire este zburdalnicia extrema a unuia dintre parteneri. Ca e mai greu sa fie ambii neseriosi. :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, intr-adevar, cauze sunt multe. Dar, oricare ar fi acestea, intotdeauna despartirea e grea, pentru ca am investit mult intr-o relatie si ne trezim intr-o zi ca am pierdut tot! Si, cateodata, pierderea aceasta pe plan sentimental este mult mai rea si mai dureroasa decat pierderea materiala…

      Ștergere
  2. Trebuie doar să spun această mărturie, numele meu este Mariah Carey, m-am căsătorit cu 9 ani în urmă fără nici un copil care să arate pentru asta, soțul meu m-a urât și soacra mea s-a purtat atât de rău, asta m-a frustrat, am venit Căutând ajutor online, apoi am văzut multe mărturii despre cum Dr Dawn acuna a ajutat mulți bărbați și femei, am contactat-o ​​imediat pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, ea a promis că mă va ajuta și mi-a dat câteva instrucțiuni pe care le-am făcut totul perfect, la urma urmei, ea mi-a cerut să merg la spital o scrisoare de 1 lună și spre surprinderea mea am fost însărcinată în 1 săptămână, dar acum îi sunt atât de recunoscătoare pentru că am născut frumosul meu băiețel și eu și familia mea trăim în pace și fericire. acum, contactează-o pe Whatsapp. (+2348032246310)
    *Daca vrei sa ramai insarcinata
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală sau orice altceva.

    RăspundețiȘtergere