marți, 10 februarie 2015

Dragostea, poveste straveche...

        Dragostea, eterna poveste... atat de cunoscuta si totusi, atat de noua, de fiecare data! Ati observat ca, imediat ce am trecut de prima iubire, traim sentimentul ca de-acum cunoastem dragostea si nimic nu ne mai poate surprinde ori lua pe nepregatite? Si totusi, de fiecare data cand ne indragostim, observam ceva nou in manifestarea ei, in comportamentul nostru ori in cel al iubitilor nostri; in acest sens, Heinrich Heine spunea: “Dragostea este o poveste straveche, dar care este totdeauna noua”.
         Si, ca veni vorba de poeti, Vidyapati spunea, referindu-se la acest sentiment: “De ce ma intrebi ce-i dragostea? Cum pot sa-ti explic sentimentul acela, care in fiecare clipa ia o noua infatisare?” Asa este, si nici eu nu voi incerca sa fac asta, tocmai pentru ca mereu arata altfel… am cautat doar parerea altora in aceasta privinta; si fiecare l-a asemanat cu un alt sentiment, functie de ceea ce a simtit atunci cand a fost indragostit, la randul lui. 
         Mazo de la Roche, de exemplu, spunea: “Dragostea e cand nu-ti poti stapani emotiile, esti fie vesela, fie trista, razi precum copiii pentru un lucru de nimic, si mai ales noaptea te pomenesti fara motiv cu ochii plini de lacrimi.” Si cine a fost indragostit stie la ce se refera… e suficient un singur cuvant al persoanei iubite ca sa iti schimbe brusc dispozitia; e adevarat, si celelalte persoane din jurul nostru ne influenteaza, dar ca persoana iubita, nimeni nu o face: nici rude, nici prieteni, nici sefi ori colegi de munca; persoana iubita are intaietate in ceea ce priveste schimbarea dispozitiei noastre - in rau sau in bine - sa recunoastem!
         “Dragostea este bucuria de a face altora bucurie”, spunea Sfantul Ioan Gura de Aur. De cate ori nu am cautat modalitati de a aduce bucurie persoanei iubite, mai ales atunci cand am observat-o trista sau doar putin ingandurata? Am fi fost in stare sa ne dam si peste cap ca s-o vedem din nou fericita si zambitoare!
         Theophile Gautier, pe de alta parte, a asociat dragostea cu sentimentul de admiratie: “A iubi înseamnă a admira cu inima.” (In treacat fie spus, tot el a zis si: “A admira înseamnă a iubi cu mintea.”).
         Dar, pentru ca despre dragoste se poate vorbi o viata fara sa epuizezi subiectul, astazi ne vom limita la atat. Mai jos, urmeaza cateva bancuri despre dragoste
*Dragostea este efortul pe care il face un bărbat pentru a se mulÅ£umi cu o singură femeie. 
*Un tip comanda online 100 felicitari de sfantul Valentin, semnate toate "Cu dragoste, Iubi!". Unul curios de la firma de felicitari intreaba:
 - Domnule, de ce vreti 100 felicitari? 
 - Pai trimit cate una la toate femeile pe care le cunosc eu.
 - Pai si care este scopul? 
- Ei, e o chestie profesionala, eu sunt avocat de divorturi... 
*Sotul catre sotie: 
- Draga mea, suntem casatoriti de peste 10 ani si am observat ca am inceput sa facem dragoste numai cand ai tu nevoie de bani… 
Sotia raspunde: 
- Si ce, dupa tine acest lucru nu se intampla suficient de des? Ca se poate rezolva… 









2 comentarii:

  1. „Cine vrea să se mântuiască, cu întrebarea să călătorească“ spuneau SfinÅ£i PărinÅ£i. Si daca aÈ™ parafraza acest citat în lumina a ceeace ai scis în această postare, ar suna aÈ™a: „Cine vrea să iubească, cu întrebarea să călătorească” Iubirea, ne oferă certitudini la tot pasul, să-i oferim ÅŸi noi smerite dar puternice convingeri!

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebuie doar să spun această mărturie, numele meu este Mariah Carey, m-am căsătorit cu 9 ani în urmă fără nici un copil care să arate pentru asta, soÈ›ul meu m-a urât È™i soacra mea s-a purtat atât de rău, asta m-a frustrat, am venit Căutând ajutor online, apoi am văzut multe mărturii despre cum Dr Dawn acuna a ajutat mulÈ›i bărbaÈ›i È™i femei, am contactat-o ​​imediat pe Whatsapp È™i i-am explicat situaÈ›ia mea, ea a promis că mă va ajuta È™i mi-a dat câteva instrucÈ›iuni pe care le-am făcut totul perfect, la urma urmei, ea mi-a cerut să merg la spital o scrisoare de 1 lună È™i spre surprinderea mea am fost însărcinată în 1 săptămână, dar acum îi sunt atât de recunoscătoare pentru că am născut frumosul meu băieÈ›el È™i eu È™i familia mea trăim în pace È™i fericire. acum, contactează-o pe Whatsapp. (+2348032246310)
    *Daca vrei sa ramai insarcinata
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală sau orice altceva.

    RăspundețiȘtergere