marți, 17 februarie 2015

Cautarea dragostei

           Nu te gandi ca ai cele mai multe sanse sa gasesti iubirea la intersectia latitudinii de 46.3° nord cu longitudinea de 25.2° est; mai bine deschide-ti sufletul pentru a o gasi sau pentru a fi gasit. Fii pregatit sa primesti iubirea in viata ta, deoarece nu o vei primi atunci cand o astepti cu infrigurare, ci tocmai atunci cand, relaxat, iti deschizi sufletul pentru a o intalni.
         Sigur, sunt persoane care nu cred in existenta dragostei, poate, cel mult, in atractia fizica si… cam atat. De aceea nici nu cauta dragostea, ci doar satisfacerea unei nevoi fizice.
         Mark Twain ne sfatuia: “Cauta iubirea cu inima, nu cu capul”; altfel vei provoca razboi intre acestea doua. 
         Cred ca in viata nu conteaza atat sa cauti persoana perfecta, cat sa incerci sa fii tu insuti perfect pentru persoana iubita; nu conteaza atat de mult numarul anilor petrecuti impreuna, cat calitatea lor si tot ceea ce ai invatat in acest timp. 
         Nu te indragosti de dragoste, ci de acela care te intelege, te asteapta, te iubeste asa cum esti si nu cum ar vrea el sa fii, de acela care te ajuta, te sprijina si te incurajeaza in tot ceea ce faci, de acela care stie sa rada, dar si sa sufere alaturi de tine, intr-un cuvant, indragosteste-te de acela care te iubeste, si nu de dragoste, daca vrei sa fii cu adevarat fericit! Cauta sa te indragostesti de acela care foloseste mereu si, mai ales, fara a se cazni, cuvantul “noi”, nu “tu” si “eu”, pentru ca doar acela este cel care priveste cu incredere si cu speranta relatia voastra, viitorul vostru. 
         Ai grija cum iti deschizi inima, pentru a fi gasit de catre persoana pe care o astepti; trebuie sa fie persoana cu care rezonezi cel mai mult pentru a fi fericiti unul langa altul. Nu-ti fie teama sa cauti, lumea apartine celor care actioneaza si isi doresc ceva cu adevarat, nu celor care doar asteapta!

         La final, iata si cateva bancuri despre cautarea si gasirea dragostei

* - Cred ca e foarte important sa te implici in cautarea dragostei si sa ai grija unde, cand si cum cauti… 
   - Asa se spune, dar, in final, cred ca important e ce gasesti! 

* - Draga mea, am decis sa te parasesc! 
   - Ai gasit una mai buna? 
   - Mai ieftina...


3 comentarii:

  1. Cand constientul se va ridica deasupra pupicului ( a buricului ) , atunci se va putea vorbii de iubire , de dragoste , de contopire cu celalalt , pana atunci confuzia crasa intre necesitatile sexuale , hormonale , pur organice ,va exista si vorbele despre iubire , goale , asociate cu dependenta de lucruri materiale , bani ,orgolii , lucruri trecatore.Iubirea adevarata este minunata iti induce acea stare de fericire pe care toti bani din lume nu o aduce , iubirea exista sau nu , ea nu poate di determinata de mediu .

    RăspundețiȘtergere
  2. O vreme destinul ma tinut departe de voi.Vă regăsesc,la fel de buni și înțelepți. Si ,cumva amuzanti.! Cine sunt eu să il co.trazic pe Twain? ...Și parcă,nu prea sunt in totalitate de acord cu el.Iubirea nu tine seamă de rațiune,e drept..Dar mai există ,un soi de iubire,cerebrală,platonică și...patetică...Eu cred că te poți îndrăgosti și așa...Dar e o cale pe care mergi singur. Și trist. Și pustiu...

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuie doar să spun această mărturie, numele meu este Mariah Carey, m-am căsătorit cu 9 ani în urmă fără nici un copil care să arate pentru asta, soțul meu m-a urât și soacra mea s-a purtat atât de rău, asta m-a frustrat, am venit Căutând ajutor online, apoi am văzut multe mărturii despre cum Dr Dawn acuna a ajutat mulți bărbați și femei, am contactat-o ​​imediat pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, ea a promis că mă va ajuta și mi-a dat câteva instrucțiuni pe care le-am făcut totul perfect, la urma urmei, ea mi-a cerut să merg la spital o scrisoare de 1 lună și spre surprinderea mea am fost însărcinată în 1 săptămână, dar acum îi sunt atât de recunoscătoare pentru că am născut frumosul meu băiețel și eu și familia mea trăim în pace și fericire. acum, contactează-o pe Whatsapp. (+2348032246310)
    *Daca vrei sa ramai insarcinata
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală sau orice altceva.

    RăspundețiȘtergere