joi, 16 iulie 2015

Cât încă suntem răsărit (Silvia Bya Urlih)

                         
Aș vrea
să mă îmbrac cu tine, 
să îmi fii trup, 
sau 
inimă să-mi fii, 
să simți 
cum inima îmi bate, 
să simți 
trăirea ce-o trăiesc, 
aș vrea 
să-mi fii eșarfă albă, 
la gât o clipă să-mi adii, 
să simți 
că anii nu mă lasă 
nici o clipită să urăsc. 



            Aș vrea                            
           să-mi fii în palmă flutur, 
           să îi simți zborul liniștit, 
           să simți 
           cum sufletul se zbate 
           în trupu-i mult prea mic 
           și gol, 
           aș vrea 
           să mă îmbrac cu tine, 
           cel care-n tine m-ai zidit, 
           ai construit castel de stele 
           și ți-ai jucat al sorții rol. 






Aș vrea                                          
să mă îmbrac cu tine, 
să știi, 
să simți, 
să zbori cu norii, 
să te înalți precum stejarul 
pe culmi 
de munte însorit, 
aș vrea 
să fii pădurea deasă în care cresc 
mereu bujorii, 
să ne culegem dintre vreascuri, 
cât încă suntem 
răsărit.

3 comentarii:

  1. Buna ziua doamna silvia , sant mama lui ioana mocan...cum as putea lua legatura cu dvs.in privat???? Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebuie doar să spun această mărturie, numele meu este Mariah Carey, m-am căsătorit cu 9 ani în urmă fără nici un copil care să arate pentru asta, soțul meu m-a urât și soacra mea s-a purtat atât de rău, asta m-a frustrat, am venit Căutând ajutor online, apoi am văzut multe mărturii despre cum Dr Dawn acuna a ajutat mulți bărbați și femei, am contactat-o ​​imediat pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, ea a promis că mă va ajuta și mi-a dat câteva instrucțiuni pe care le-am făcut totul perfect, la urma urmei, ea mi-a cerut să merg la spital o scrisoare de 1 lună și spre surprinderea mea am fost însărcinată în 1 săptămână, dar acum îi sunt atât de recunoscătoare pentru că am născut frumosul meu băiețel și eu și familia mea trăim în pace și fericire. acum, contactează-o pe Whatsapp. (+2348032246310)
    *Daca vrei sa ramai insarcinata
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală sau orice altceva.

    RăspundețiȘtergere