marți, 2 februarie 2016

Dor de iubire (Corina Mihaela Soare)

O stea s-a aşezat în urma ta, 
Prin geam îţi urmăresc cărarea 
Şi noaptea neagră îmi alungă 
Visul întins, precum e marea. 

Să te întorci la mine tot mai sper, 
Şi luna s-o transformi în soare, 
Să mângâi gândul meu stingher 
Să-mi faci din viaţă sărbătoare. 

Cuvintele ce-ţi scriu acum, 
Le-aş transforma în vers cu doruri, 
Şi le-aş împrăştia într-un poem, 
Să mi te am, să mi te-alătur. 

Din strofe-aş face cânturi line, 
Le-aş îngâna la răsărituri, 
De te-aş aduce lângă mine 
Aş face multe, alte, stihuri.  




DOR DE IUBIRE (versuri: Lili Sipoteanu) 
 

6 comentarii:

  1. Am lipsit ,nepermis de mult. Scuze... Mi-era dor de aceste poeme și m-am întors... Știți, fără să repeț iar și iar ,sunteți persoană pe care o respect,inteligența, și harul pe care îl aveți trebuiesc admirate altfel ne-am întoarce, în peșteri...Iubirea care vibrează în fiecare vers ,mă cutremură la gândul ca există încă sentimentul, atât de nebăgat în seamă... Când, în grabă, trecem ,cu bocanci grei peste biata inimă, când preferăm... nu ,nu vreau să stric reveria cu realități ,dure și de care inima se teme.. Va felicit,și va doresc zile calme ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Viața vine cu experiențe diferite. Nu știu cu ce te confrunți acum, dar te asigur că Dr. White este soluția potrivită, aceasta este scurta mea mărturie. Mă bucur să scriu acest lucru pentru că am din nou pace în căsătoria mea, totul datorită unui bărbat grozav pe nume Dr. White, are roți magice puternice care ajută la reconcilierea disputelor dintre mine și soțul meu, soțul meu a plecat de acasă și a trăit cu altul femeie timp de 7 luni fără să-mi pese de mine și de fiica noastră de 4 ani, din punct de vedere financiar, sunt bine pentru că sunt bancher, dar am nevoie de îngrijire blândă, dar soțul meu nu este nicăieri, îl rog să vină acasă de câteva ori, dar nu Nu fac nimic, chiar i-am implorat fratelui său mai mare să mă ajute. Am citit mărturia unui bărbat care a descris cum dr. White a ajutat-o ​​să-și oprească soția de la divorț cu vraja de dragoste, așa că i-am luat contactul și i-am explicat problemele mele, mi-a spus ce este nevoie pentru o vrăjire de dragoste și i-am dat finanțele pentru cumpărături timp de trei zile și soțul meu s-a întors acasă, totul datorită dumneavoastră Dr. White. Contactați-l pentru ajutor: / WhatsApp: +17168691327: sau E-mail: wightmagicmaster@gmail.com: dacă aveți conexiuni sau probleme de viață, are tot felul de Vrajă, pentru a vindeca boala, pentru a vă întoarce Ex, pentru a vă reuni căsătoria, pentru a obține o slujbă bună pentru a vă întoarce banii pierduți și alte soluții.

    RăspundețiȘtergere
  3. Promit să împărtășesc această mărturie în întreaga lume, când iubitul meu se întoarce la mine și astăzi îi mulțumesc sincer lui DR WHITE, pentru că a adus bucurie și fericire relației mele și familiei mele. Vreau să vă informez că există un vrăjitor adevărat. Nu am crezut niciodată în toate aceste lucruri până nu mi-am pierdut iubitul, am avut nevoie de ajutor până când l-am găsit pe Dr. WHITE, un mare jucător de vrăji, iar el a aruncat o vraja de dragoste asupra mea și m-a asigurat că îl voi recupera pe iubitul meu în 2 zile după aruncând vraja, 2 zile mai târziu, telefonul meu a sunat și atât de șocant iubitul meu nu m-a sunat în ultimele 3 luni. Și-a cerut scuze pentru inima frântă și a spus că este gata să fie coloana mea vertebrală pentru tot restul vieții sale alături de mine. Dr. WHITE l-a eliberat pentru a ști cât de mult îl iubesc și cât de mult îl vreau. Și a deschis ochii pentru a-și imagina cât de mult împărțim împreună. În timp ce scriu această mărturie acum, sunt cea mai fericită fată de pe pământ. Dr. WHITE vă poate ajuta, de asemenea. Trimite-i un e-mail la: (wightmagicmaster@gmail.com) sau WhatsApp-ul său la +17168691327

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am știut niciodată că oamenii încă mai au puteri și fac ca lucrurile să se întâmple așa. Sunt John Luna din Albania. Soțul meu m-a lăsat pe mine și pe copilul meu pentru o altă fată în urmă cu trei ani, de atunci viața mea a fost plină de dureri, tristețe și traume pentru că el a fost prima mea iubire și suntem împreună de ani de zile și nu ne-am putea imagina viața fără el . Am văzut câteva mărturii despre un mare jucător de vrăji DR DAWNACUNA și despre cum ajută oamenii din întreaga lume, că poate aduce înapoi iubitul în câteva zile, inițial am râs și am spus că nu mă interesează, ci datorită dragostei pe care o am pentru omul meu l-am consultat pe marele jucător de vrăji și, spre marea mea surpriză, după două zile, soțul meu m-a sunat pentru prima dată după trei ani, că îmi lipsește și că îi pare atât de rău pentru fiecare lucru prin care m-a făcut să treacă, încât mă vrea înapoi, ne vom petrece viața împreună și promit să nu ne mai părăsim nici eu, nici copilul meu. Încă nu-mi pot crede ochilor, pentru că este extrem de incredibil, este prea bun pentru a fi adevărat. Tot ce pot să spun este să vă mulțumesc DR DAWNACUNA pentru că mi-ați adus soțul la mine și la copilul meu și pentru oricine ar putea avea nevoie de ajutorul acestui mare jucător de vrăji, vă rog să-mi permiteți să trimit mailul aici: {dawnacuna314@gmail.com}
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  5. Trebuie doar să spun această mărturie, numele meu este Mariah Carey, m-am căsătorit cu 9 ani în urmă fără nici un copil care să arate pentru asta, soțul meu m-a urât și soacra mea s-a purtat atât de rău, asta m-a frustrat, am venit Căutând ajutor online, apoi am văzut multe mărturii despre cum Dr Dawn acuna a ajutat mulți bărbați și femei, am contactat-o ​​imediat pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, ea a promis că mă va ajuta și mi-a dat câteva instrucțiuni pe care le-am făcut totul perfect, la urma urmei, ea mi-a cerut să merg la spital o scrisoare de 1 lună și spre surprinderea mea am fost însărcinată în 1 săptămână, dar acum îi sunt atât de recunoscătoare pentru că am născut frumosul meu băiețel și eu și familia mea trăim în pace și fericire. acum, contactează-o pe Whatsapp. (+2348032246310)
    *Daca vrei sa ramai insarcinata
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală sau orice altceva.

    RăspundețiȘtergere