joi, 11 februarie 2016

Să nu faci niciodată o femeie să plângă (Angelina Nădejde)

Să nu faci niciodată o femeie să plângă, 
Pentru că ochii ei sunt făcuţi să te privească cu drag 
Când vii acasă. 
Să nu faci niciodată o femeie să plângă 
Pentru că va uita să-ţi mai zâmbească; 
Îşi va pune pecete gurii şi nu va mai putea rosti 
Cuvinte de dragoste.  






Să nu faci niciodată o femeie să plângă 
Pentru că-i vei ucide visele; 
Iar dacă visele mor, îi va fi greu sa trăiască 
Fără speranţă. 
Să nu faci niciodată o femeie să plângă 
Pentru că-i vei răni inima; 
Iar inima ei este făcută doar pentru iubire 
Pentru copii şi pentru tine. 


Să nu faci niciodată o femeie să plângă 
Pentru că va privi prea des către moarte; 
Şi-i va muri mai intâi sufletul, apoi trupul…. 
Atunci, vei dori să-i auzi paşii venind către tine. 
Îţi va fi dor de zâmbetul ei şi de cuvintele de dragoste… 
Dar ea va fi prea departe de tine. 

  


Să nu faci niciodată o femeie să plângă - versuri Angelina Nădejde

Un comentariu:

  1. Trebuie doar să spun această mărturie, numele meu este Mariah Carey, m-am căsătorit cu 9 ani în urmă fără nici un copil care să arate pentru asta, soțul meu m-a urât și soacra mea s-a purtat atât de rău, asta m-a frustrat, am venit Căutând ajutor online, apoi am văzut multe mărturii despre cum Dr Dawn acuna a ajutat mulți bărbați și femei, am contactat-o ​​imediat pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, ea a promis că mă va ajuta și mi-a dat câteva instrucțiuni pe care le-am făcut totul perfect, la urma urmei, ea mi-a cerut să merg la spital o scrisoare de 1 lună și spre surprinderea mea am fost însărcinată în 1 săptămână, dar acum îi sunt atât de recunoscătoare pentru că am născut frumosul meu băiețel și eu și familia mea trăim în pace și fericire. acum, contactează-o pe Whatsapp. (+2348032246310)
    *Daca vrei sa ramai insarcinata
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală sau orice altceva.

    RăspundețiȘtergere