luni, 12 octombrie 2015

Încrederea în forțele proprii


          Imposibilul apare atunci când nu ai încercat să găsești o rezolvare sau ai încercat, ai găsit, dar ți-a fost teamă să mergi mai departe. Dar de ce ți-a fost teamă? Pentru că te va ridiculiza lumea? Ei bine, asta e treaba ei, nu a ta; dacă vrei să reușești, nu-i asculta pe cei care îți spun că nu se poate! Ai încredere în ceea ce poți face și fă-ți un obicei din a-ți demonstra cât mai des că POȚI, încearcă să-ți învingi temerile și să demontezi mereu cât mai multe dintre acestea. Gândește-te că doar tu ești cel care-ți impune limite, nu societatea, nici cei din jurul tău, iar lipsa încrederii în forțele proprii duce, în timp, la distrugerea creativității.
          Și de ce trebuie să devii din ce în ce mai neîncrezător în tine însuți? Pentru că alții sunt de părere că un lucru este imposibil? Dar mințile înguste sunt primele care critică ideile mari; dacă tu crezi cu adevărat în ceea ce susții, atunci arată-le că este posibil, pentru că lumea a ajuns aici unde este în primul rând datorită celor care și-au învins temerile și au avut curajul să demonstreze celor din jur că se înșală. Așa cum spunea Krisnamurti: „Îmbătrânim atunci când dăm prioritate cunoscutului asupra necunoscutului”.
          Am fi astăzi aici unde suntem dacă Aristotel nu ar fi afirmat că Pământul este rotund și dacă Nicolaus Copernic și apoi Galileo Galilei nu ar fi afirmat că Pământul se rotește în jurul Soarelui și nu invers? Nu le-a fost nici lor simplu, pentru că au fost obligați să-și renege aceste afirmații.
         Dacă ești convins că poți face un lucru, atunci nu permite nimănui – prieten sau nu – să-ți clatine această convingere, pentru că altfel vei ajunge să trăiești ceea ce spun ei, îți vei trăi viața așa cum o văd ei, nu așa cum o vezi tu. Tu ești suma gândurilor tale, a dorințelor tale, a năzuințelor tale, nu ale celor din jur! 
          Dacă te apuci să faci un lucru complicat, plin de încredere în tine că vei reuși să-l duci la bun sfârșit, după ce îl vei termina vei căpăta și mai multă încredere în tine, iar data viitoare vei face acel lucru mult mai ușor sau vei reuși chiar să faci altceva mai complicat, un lucru pe care altădată erai convins că nu l-ai putea face. Va fi ca un bulgăre de zăpadă pe care îl vei rostogoli și care se va mări mereu... 
          Știți ce spune o persoană care nu are încredere în forțele proprii? De regulă alege una dintre următoarele variante: 
- Norocul a bătut la ușa mea o singură dată, dar ghinionul a avut mai multă răbdare! 
- Lumea se strică așa de repede, că eu nici nu reușesc să mă adaptez! 
- Opriți planeta... vreau să cobor! 
- Doamne, ajută-mă să mă maturizez! În copilărie mi-a fost frică de mamă, acum de soție... 
          În schimb, o persoană care are încredere în forțele proprii își spune: Am atât de multă încredere în mine, încât simt cum toți din jurul meu sunt niște șoricei în ochii mei de vultur! 
        Încrederea în forțele proprii este cea care te conduce la reușită. Ține minte asta și acționează în consecință; doar așa vei avea succes în ceea ce întreprinzi. 

        






           Iată și câteva aforisme despre încrederea în sine: 
Viața înseamnă zece la sută ce ți se întâmplă și nouăzeci la sută cum răspunzi. Dorothy Neddermeyer 
Pe când aveam 20 de ani, îmi amintesc că mă simţeam mereu nesigură şi nu ştiam ce să zic sau cum ar trebui să mă comport. Pe an ce trece, simţi însă că acea anxietate începe să dispară şi te simţi mai bine în pielea ta, mai liberă şi mai încrezătoare în forţele proprii. Kelly Brook 
Mulţi dintre noi devin prea sceptici. Ne-am pierdut acea minunat de inocentă, simplă încredere. Nu lăsa ca acest scepticism să te oprească. Crede în tine şi ai încredere în tine însuţi şi în scopurile tale. Jim Rohn 
Ceea ce cauţi în alţii sau în afara ta se află, pe măsura înţelesului tău, în tine, rătăcitorule. Henri Durville 


... și câteva bancuri pe aceeași temă (asta pentru că sursa umorului este încrederea în sine): 

* La examen un student ia un bilet - nu știe. Ia altul - iarăși nu știe. Al treilea - de asemenea... Și așa al patrulea, al cincilea...
Profesorul îl oprește și îi dă nota 5. Ceilalți studenți se revoltă: 
- Pentru ce? 
- Cum pentru ce? Uite câtă încredere are în el! După cum caută, înseamnă că știe ceva.... 

* A fost testată încrederea în forțele proprii și au fost întrebate câteva persoane cum definesc insuccesul. Iată răspunsurile lor:
Șpăgarul: insuccesul reprezintă incapacitatea de a sesiza ocaziile favorabile. 
Paranoicul: insuccesul este o forță adversă implacabilă. 
Depresivul: insuccesul este doar o resemnare obișnuită. 


          Iată cum totul este posibil în viață atunci când dorești ceva cu adevărat și când perseverezi:



          Ion Popa – Increderea: 

4 comentarii:

  1. Fii stăpân pe tine însuţi şi vei stăpâni lumea - Dostoievski. Dacă îţi doreşti ceva cu adevărat trebuie să munceşti enorm, să îţi stăpâneşti emoţiile, să nu le laşi să te conducă şi bineînţeles să ai încredere în tine! Să nu uiţi că succesul îl dobândeşti de cele mai multe ori după o serie de eşecuri.
    Inspirational articolul. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am știut niciodată că oamenii încă mai au puteri și fac ca lucrurile să se întâmple așa. Sunt John Luna din Albania. Soțul meu m-a lăsat pe mine și pe copilul meu pentru o altă fată în urmă cu trei ani, de atunci viața mea a fost plină de dureri, tristețe și traume pentru că el a fost prima mea iubire și suntem împreună de ani de zile și nu ne-am putea imagina viața fără el . Am văzut câteva mărturii despre un mare jucător de vrăji DR DAWNACUNA și despre cum ajută oamenii din întreaga lume, că poate aduce înapoi iubitul în câteva zile, inițial am râs și am spus că nu mă interesează, ci datorită dragostei pe care o am pentru omul meu l-am consultat pe marele jucător de vrăji și, spre marea mea surpriză, după două zile, soțul meu m-a sunat pentru prima dată după trei ani, că îmi lipsește și că îi pare atât de rău pentru fiecare lucru prin care m-a făcut să treacă, încât mă vrea înapoi, ne vom petrece viața împreună și promit să nu ne mai părăsim nici eu, nici copilul meu. Încă nu-mi pot crede ochilor, pentru că este extrem de incredibil, este prea bun pentru a fi adevărat. Tot ce pot să spun este să vă mulțumesc DR DAWNACUNA pentru că mi-ați adus soțul la mine și la copilul meu și pentru oricine ar putea avea nevoie de ajutorul acestui mare jucător de vrăji, vă rog să-mi permiteți să trimit mailul aici: {dawnacuna314@gmail.com}
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuie doar să spun această mărturie, numele meu este Mariah Carey, m-am căsătorit cu 9 ani în urmă fără nici un copil care să arate pentru asta, soțul meu m-a urât și soacra mea s-a purtat atât de rău, asta m-a frustrat, am venit Căutând ajutor online, apoi am văzut multe mărturii despre cum Dr Dawn acuna a ajutat mulți bărbați și femei, am contactat-o ​​imediat pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, ea a promis că mă va ajuta și mi-a dat câteva instrucțiuni pe care le-am făcut totul perfect, la urma urmei, ea mi-a cerut să merg la spital o scrisoare de 1 lună și spre surprinderea mea am fost însărcinată în 1 săptămână, dar acum îi sunt atât de recunoscătoare pentru că am născut frumosul meu băiețel și eu și familia mea trăim în pace și fericire. acum, contactează-o pe Whatsapp. (+2348032246310)
    *Daca vrei sa ramai insarcinata
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală sau orice altceva.

    RăspundețiȘtergere