joi, 29 octombrie 2015

29 octombrie - Ziua Internațională a Internetului

(Articolul conține câteva date referitoare la Ziua Internaţională a Internetului, aforisme și bancuri legate toate de tema de astăzi - INTERNETUL.)

          Pe 29 octombrie 1969 s-a reușit pentru prima dată transmiterea unui mesaj de la un calculator la altul. S-a încercat atunci transmiterea online a două cuvinte: log in, dar după primele trei litere conexiunea a picat. Începuse însă o revoluţie. În 1971 s-au pus bazele emailului, implementându-se un sistem de comunicare ce presupunea despărţirea numelui utilizatorului de cel al computerului cu simbolul „@“. 
          Ziua Internaţională a Internetului a fost stabilită în 1973. În 1977 s-a inventat modemul pentru PC, iar în 1990 au apărut WWW-ul, HTML-ul, HTTP-ul şi URL-ul. În 1991 a apărut prima pagină Web, pentru a explica ce este World Wide Web. 
          Internetul a explodat în ultimii 20 de ani, astăzi aproape orice activitate implicând - într-o măsură mai mică sau mai mare - folosirea internetului. 
          În România, domeniul ".ro" a fost pentru prima dată alocat unui computer din ICI (Institutul pentru Cercetări în Informatică) în anul 2000. Astăzi, România are cea mai rapidă viteză de descărcare de pe internet, Timişoara fiind pe locul 1 în lume, cu o viteză medie de 89,91 Mbits/s. Locul doi, capitala lituaniană Vilnius, reuşeşte doar jumătate din viteza timişorenilor. 

          Iată acum câteva păreri pro și contra internetului: 

Internetul ne-a deschis mai multe graniţe decât UE. Teodor Burnar 
Internetul poate fi considerat o conversaţie fără sfârşit la nivel mondial. Stewart Dalzell 
Pentru mine, Internetul este ca un fel de gaură neagră, aşa că nu intru niciodată online. Jennifer Lawrence 
Doamne, prefer Infernul, dacă este legat la Internet. Valeriu Butulescu 
Internetul este un loc de vânătoare, de fotocopii, de screening. În cel mai rău caz: un loc de execuţii, de abuzuri, un loc pentru anchetatori şi apărători de date. În cel mai simplu caz: o lume de aiureli şi evaziune. Bruce Willis 
Internetul este mai accesibil decât apa potabilă. Betty Marcovici 
Internetul este o reţea internaţională gigantică de entuziaşti ai calculatoarelor, inteligenţi şi documentaţi, prin aceasta vreau să spun oameni fără viaţă. Nouă nu ne pasă. Ne avem unul pe celălalt. Dave Barry 
Viaţa fără dragoste e ca un PC fără internet. Anonim 
Am copilărit în căruţă şi îmbătrânesc pe Internet. Vasile Ghica 
Internetul este ca un oraş... Este acolo un moşneag foarte isteţ. I se spune Google... E spirt. George Pruteanu 
Internetul reprezintă viitorul... oftamologiei. Alex Dospian 
Internetul îţi fură identitatea, pentru că îţi oferă multe alte identităţi. Alexandru-Daniel Cenuşă 
S-ar putea ca după epoca Internetului, să revină cea de... piatră. Vasile Ghica 
Internet: comunicare absolută, izolare absolută. Paul Carvel 
Când navighează pe Internet, toţi sedentarii îşi dau aere de matrozi. Vasile Ghica 
Iubiţi-vă în realitate, nu pe site-urile de socializare! Anonim 
Din punct de vedere intelectual, internetul este o mare invenţie. Emoţional, însă, lucrurile devin problematice. Will Self 
În internet afli totul, numai înţelepciune nu. Jostein Gaarder 
Internetul îi leagă pe oamenii care sunt la depărtare, dar îi îndepărtează pe cei care trăiesc în acelaşi areal. Josip Grgic 
Internetul îngraşă solitudinea omului contemporan. Vasile Ghica 
Din păcate, azi scoţi un album şi mâine e pe internet. Maria Cârneci 
În era computerelor şi a internetului, o felicitare scrisă de mână a devenit o piatră rară, numai bună de păstrat în ramă. Mihail Mataringa 

          Dar să încheiem (ca de obicei) într-o notă amuzantă:  

* Cum au spart chinezii site-ul Pentagonului? Fiecare a încercat câte o parolă. 

* Culmea internetului: Să trimiţi e-mail şi să aştepţi poştaşul. 

* Am viață în afara facebook-ului, dar nu-mi amintesc parola... 

* Înainte de a te căsători cu o persoană, ar trebui să o pui să folosească un calculator cu o conexiune de internet foarte lentă pentru a vedea cine este cu adevărat. Will Ferrell 

* Azi mi-a picat netul şi a trebuit să petrec ceva timp cu familia mea. Par oameni de treabă... 

* În această lume există trei feluri de moarte: moartea inimii, moartea creierului şi... deconectarea de la reţea. Guy Almes 

* Încearcă și tu, trimite mai departe, nu rupe lanțul!!! Dă-te de 15 ori cu capul de monitor, dă-ti cu tastatura în gură de 20 de ori, aruncă-te pe geam și dacă apuci, închide ochii… și ai să vezi persoana iubită. Trimite acest mesaj la 7 prieteni din listă, poate ai norocul să nimerești printre ei și un psiholog. 

* Un client care tocmai şi-a cumpărat un calculator sună la help desk: 
Clientul:   - Bună ziua, vă rog să mă ajutaţi, nu pot să intru pe internet. 
Helpdesk:- Sunteţi sigur că aţi introdus parola corectă? 
Clientul:  - Da, sunt sigur, am văzut cum a făcut colegul dumneavoastră. 
Helpdesk: - Puteţi să-mi spuneţi ce parolă aţi introdus? 
Clientul:   - 5 steluţe. 

* - Mami, mami, unde mergi îmbrăcată așa frumos? 
   - În baie, mamă, să-mi fac poze pentru facebook! 

* Iarna în IT… Discuție între doi colegi de birou: 
– Mamăăă, ce mișto ninge!!!! 
– Unde?! Dă un link! 

* Facebook este ca o mamă.: dacă nu dai nici un semn timp de 24 de ore, înseamnă că ai murit, ai fost răpit sau ai avut un accident! 

* Într-o benzinărie, un programator se uită derutat la pompe și murmură: 
– 95… 98… 95!… 98!… 
Văzându-l pierdut, un angajat al benzinăriei se apropie și îl întreabă: 
– Cu ce vă pot ajuta? 
Cu o rază de speranță în privire, programatorul întreabă: 
– Benzină XP sau Vista aveți? 

* În mulțime, la intrarea într-o mănăstire, se aude un strigăt: 
– Fraților, eu merg! Eu merg din nou pe picioarele mele! 
– Spune, cum s-a produs minunea? 
– A picat Twitter-ul... 

* De ce pe ecranul calculatorului sunt două urme de picioare? 
   O blondă a încercat să intre pe internet. 

* De ce poate fi confundat facebook-ul cu un frigider? 
  Pentru că utilizatorii îl deschid la fiecare 5 minute ca să vadă ce a mai apărut. 





Sursa foto: internet

Un comentariu:

  1. Trebuie doar să spun această mărturie, numele meu este Mariah Carey, m-am căsătorit cu 9 ani în urmă fără nici un copil care să arate pentru asta, soțul meu m-a urât și soacra mea s-a purtat atât de rău, asta m-a frustrat, am venit Căutând ajutor online, apoi am văzut multe mărturii despre cum Dr Dawn acuna a ajutat mulți bărbați și femei, am contactat-o ​​imediat pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, ea a promis că mă va ajuta și mi-a dat câteva instrucțiuni pe care le-am făcut totul perfect, la urma urmei, ea mi-a cerut să merg la spital o scrisoare de 1 lună și spre surprinderea mea am fost însărcinată în 1 săptămână, dar acum îi sunt atât de recunoscătoare pentru că am născut frumosul meu băiețel și eu și familia mea trăim în pace și fericire. acum, contactează-o pe Whatsapp. (+2348032246310)
    *Daca vrei sa ramai insarcinata
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală sau orice altceva.

    RăspundețiȘtergere