luni, 4 ianuarie 2016

Iubim să fim îndrăgostiți

          Cui nu i s-a întâmplat, măcar o dată în viață (și mai ales în adolescență!!), să cadă în “putina cu melancolie” după încheierea unei relații, să se simtă singur și uitat de lume, nefericit, nedreptățit, neînțeles, neiubit și mulți alți “ne…”? 
          Unii și-au zis: nu mai am încredere în nimeni, vreau doar să fiu singur; alții au sărit, parcă din răzbunare, într-o altă relație, oricare ar fi ea, doar ca să nu fie singuri. Cei mai mulți, însă, au căutat în stânga și în dreapta pe cineva care să le vindece inima, au cerut să li se facă cunoștință cu cât mai multe persoane, ca să aibă de unde alege, în speranța că-și vor uita dezamăgirea și își vor găsi sufletul pereche. 

          Problema este că, cu cât căutau cu mai multă îndârjire, cu cât se rugau mai cu ardoare să găsească pe cineva care să le fie alături, cu atât mai puține șanse de reușită aveau. De ce? Tocmai pentru că, în această căutare, puneau atâta stăruință, încăpățânare, insistență, încât uitau să pună esențialul: suflet, simțire, omenie, dragoste; și cu cât întâlneau mai multe persoane cu care nu reușeau să stabilească o relație, cu atât acționau cu mai multă îndărătnicie și îndârjire. Ori… asta se simte de către persoana din fața ta, care caută la tine o inimă și o simțire adevărată, nu disperare! 
          Cred că abia atunci când renunți să mai faci un scop în viață din această căutare și revii la ceea ce ai fost, la omul care erai atunci când găsisei sau fusesei găsit de către persoana iubită, ei bine, abia atunci ai din nou o șansă. Și aceasta pentru că ai deja o altă dispoziție sufletească, care te ajută să găsești persoana pe care o cauți… Să ne ghidăm după vorbele lui Thackeray: “Să iubeşti şi să câştigi e bine, dar să iubeşti şi să ştii pierde, e şi mai bine”. 
          Va trece ceva timp până îți vei reveni, dar atunci când o vei face, te vei avânta în această relație cu atâta entuziasm, cu atâta înflăcărare, vei pune atâta pasiune în această nouă relație, încât vei simți, cu adevărat, că asta e tot ce ți-ai dorit. Însă ține minte: nu o căuta cu disperare, te vei împiedica de ea când te vei aștepta mai puțin (dar și când o vei merita!). 
          ”Dragostea nu poate fi găsită dacă o cauți în disperare sau dacă îți dorești și te rogi să o ai. Este vorba despre un accident divin și cel mai minunat lucru al vieții”, spunea Sir Hugh Walpole. 

          Dar haideți să mai și glumim pe tema aceasta: 

* Anunț la matrimoniale: Schimb dragoste mare pe două mai mici, în zone diferite.  

* - Cred că soția mă înșală, dar nu știu sigur… 
   - Amice, trimite-i soţiei flori fără să ştie de la cine sunt. 
   - Şi?! 
   - Dacă se întoarce acasă fără ele, înseamnă că te înşală! 

* Cineva sună la ușă. Bărbatul deschide. Moartea se află în fața lui și îi spune: 
- Am venit după viața ta! 
Bărbatul se întoarce și-o strigă pe nevastă-sa: 
- Viața mea! Pe tine te caută!

Un comentariu:

  1. Trebuie doar să spun această mărturie, numele meu este Mariah Carey, m-am căsătorit cu 9 ani în urmă fără nici un copil care să arate pentru asta, soțul meu m-a urât și soacra mea s-a purtat atât de rău, asta m-a frustrat, am venit Căutând ajutor online, apoi am văzut multe mărturii despre cum Dr Dawn acuna a ajutat mulți bărbați și femei, am contactat-o ​​imediat pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, ea a promis că mă va ajuta și mi-a dat câteva instrucțiuni pe care le-am făcut totul perfect, la urma urmei, ea mi-a cerut să merg la spital o scrisoare de 1 lună și spre surprinderea mea am fost însărcinată în 1 săptămână, dar acum îi sunt atât de recunoscătoare pentru că am născut frumosul meu băiețel și eu și familia mea trăim în pace și fericire. acum, contactează-o pe Whatsapp. (+2348032246310)
    *Daca vrei sa ramai insarcinata
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală sau orice altceva.

    RăspundețiȘtergere