vineri, 8 ianuarie 2016

Îţi aminteşti, iubito? (Marian Malciu)

Îţi aminteşti cum aşteptam ninsoarea 
Cu palmele-căuş sub pomii de pe-alei? 
Ne întreceam să urmărim mişcarea 
Cristalelor gingaşe-n dans de funigei… 


Prin voalul iernii-ţi desluşeam candoarea 
Şi gingăşia pur-a jocului de miei… 
Îţi aminteşti cum aşteptam ninsoarea 
Cu palmele-căuş sub pomii de pe-alei? 


Valsam într-un ocean de alb sub zarea  
Cu străluciri de stele-n ramuri de polei 
Şi îţi sorbeam sărut, călcând cărarea 
Să auzim sunând de gheaţă clopoţei… 


Îţi aminteşti cum aşteptam ninsoarea…? 



4 comentarii:

  1. Frumoase versuri! Acum le-am citit in premiera. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Viața vine cu experiențe diferite. Nu știu cu ce te confrunți acum, dar te asigur că Dr. White este soluția potrivită, aceasta este scurta mea mărturie. Mă bucur să scriu acest lucru pentru că am din nou pace în căsătoria mea, totul datorită unui bărbat grozav pe nume Dr. White, are roți magice puternice care ajută la reconcilierea disputelor dintre mine și soțul meu, soțul meu a plecat de acasă și a trăit cu altul femeie timp de 7 luni fără să-mi pese de mine și de fiica noastră de 4 ani, din punct de vedere financiar, sunt bine pentru că sunt bancher, dar am nevoie de îngrijire blândă, dar soțul meu nu este nicăieri, îl rog să vină acasă de câteva ori, dar nu Nu fac nimic, chiar i-am implorat fratelui său mai mare să mă ajute. Am citit mărturia unui bărbat care a descris cum dr. White a ajutat-o ​​să-și oprească soția de la divorț cu vraja de dragoste, așa că i-am luat contactul și i-am explicat problemele mele, mi-a spus ce este nevoie pentru o vrăjire de dragoste și i-am dat finanțele pentru cumpărături timp de trei zile și soțul meu s-a întors acasă, totul datorită dumneavoastră Dr. White. Contactați-l pentru ajutor: / WhatsApp: +17168691327: sau E-mail: wightmagicmaster@gmail.com: dacă aveți conexiuni sau probleme de viață, are tot felul de Vrajă, pentru a vindeca boala, pentru a vă întoarce Ex, pentru a vă reuni căsătoria, pentru a obține o slujbă bună pentru a vă întoarce banii pierduți și alte soluții.

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuie doar să spun această mărturie, numele meu este Mariah Carey, m-am căsătorit cu 9 ani în urmă fără nici un copil care să arate pentru asta, soțul meu m-a urât și soacra mea s-a purtat atât de rău, asta m-a frustrat, am venit Căutând ajutor online, apoi am văzut multe mărturii despre cum Dr Dawn acuna a ajutat mulți bărbați și femei, am contactat-o ​​imediat pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, ea a promis că mă va ajuta și mi-a dat câteva instrucțiuni pe care le-am făcut totul perfect, la urma urmei, ea mi-a cerut să merg la spital o scrisoare de 1 lună și spre surprinderea mea am fost însărcinată în 1 săptămână, dar acum îi sunt atât de recunoscătoare pentru că am născut frumosul meu băiețel și eu și familia mea trăim în pace și fericire. acum, contactează-o pe Whatsapp. (+2348032246310)
    *Daca vrei sa ramai insarcinata
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală sau orice altceva.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulțumesc DR Ishihara, pentru dragostea și ajutorul pe care mi-l arătați mie și familiei mele. Ești cu adevărat o mamă și îți sunt pentru totdeauna recunoscătoare. Numele meu este Tommy. Această mărturie este una dintre promisiunile pe care ți le-am făcut și sper că o vei putea vedea. Soția mea este viața mea. O iubesc cu tot ce am. I-am dat tot ce puteam să-i dau și i-am arătat cât de mult îmi pasă la ea. a fost, de asemenea, foarte bună cu mine și cu copiii noștri. de fapt, voi descrie căsnicia noastră ca pe o căsnicie perfectă, dar totul s-a schimbat în octombrie 2021. A devenit nepăsătoare cu mine și cu fiul nostru. Am întrebat-o unul câte unul ce este în neregulă, dar nu a spus nimic. Pe scurt, ne-a părăsit pe mine și pe fiul nostru în ianuarie 2022. Aproape am înnebunit, fiul nostru s-a rătăcit. Acestea au fost vremuri foarte groaznice pentru mine. Până săptămâna trecută, am vorbit cu un coleg din biroul meu despre problema mea și mi-a spus despre doctorul Ishihara, că i-a ajutat prietena și i-a salvat căsnicia în trecut. Chiar nu cred în lucrurile spirituale, dar am decis să încerc. Dr Ishihara mi-a spus cauza problemei și a reușit să obțină o soluție în câteva zile. Băieți, soția mea a venit acasă cu mine și familia noastră s-a reunit. În urmă cu câteva zile, doamna care a cauzat problema a venit la noi să-și mărturisească faptele rele și să ne ceară iertare. Familia mea îți este veșnic recunoscătoare, mamă Ishihara. Iată adresa ei de e-mail: ( findritualforlife@gmail.com )
    Whatsapp: +2349046229159
    Vă rog, băieți, ajutați-mă să împărtășesc asta până ajunge la doctorul Ishihara. De asemenea, o puteți contacta pentru ajutor.

    RăspundețiȘtergere