marți, 8 decembrie 2015

Ce frumoasă eşti (Adrian Păunescu)

Ce frumoasă eşti în prag de iarnă, 
Ninge disperat asupra ta, 
Cerul peste tine se răstoarnă, 
Ţurţurii în plete vor suna. 


Hai să fim doi oameni de zăpadă 
Ridicaţi de braţe de copii, 
Care-n frig şi ger mai ştiu să creadă 
Că se pot iubi, se pot iubi. 




Ce frumoasă eşti în prag de vară, 
Când miroşi a mere ce se coc, 
Cerul în fiinţa ta coboară 
Trupul meu din trupul tău ia foc. 


Focurile noastre se cunună, 
Focurile noastre se-nţeleg, 
Suntem baza lumii împreună 
Suntem vara focului întreg. 




Ce frumoasă eşti în prag de toamnă, 
Ca o zi egală între nopţi, 
Când iubirea noastră te condamnă 
Să ai soarta strugurilor copţi. 


Să înveţi, iubito, să te bucuri 
Că ţi-am dat din jertfă un destin, 
Şi că via asurzând de struguri, 
Va trăi definitiv în vin. 





Ce frumoasă eşti în primăvară, 
Cea mai minunată-ntre femei, 
Iezii pasc năframa ta uşoară, 
Tu, cu muguri, bluza ţi-o închei. 


Sigilat de taine nepătrunse 
Cerul bate drumul tău îngust,
Trupul tău de muguri şi de frunze 
De la cine să învăţ să-l gust? 








                                                            Ce frumoasa esti - ADRIAN PĂUNESCU

                                                                                



                                                              Directia 5 – Ce frumoasa esti

                                                                                  





Sursa foto: internet


Un comentariu:

  1. Trebuie doar să spun această mărturie, numele meu este Mariah Carey, m-am căsătorit cu 9 ani în urmă fără nici un copil care să arate pentru asta, soțul meu m-a urât și soacra mea s-a purtat atât de rău, asta m-a frustrat, am venit Căutând ajutor online, apoi am văzut multe mărturii despre cum Dr Dawn acuna a ajutat mulți bărbați și femei, am contactat-o ​​imediat pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, ea a promis că mă va ajuta și mi-a dat câteva instrucțiuni pe care le-am făcut totul perfect, la urma urmei, ea mi-a cerut să merg la spital o scrisoare de 1 lună și spre surprinderea mea am fost însărcinată în 1 săptămână, dar acum îi sunt atât de recunoscătoare pentru că am născut frumosul meu băiețel și eu și familia mea trăim în pace și fericire. acum, contactează-o pe Whatsapp. (+2348032246310)
    *Daca vrei sa ramai insarcinata
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală sau orice altceva.

    RăspundețiȘtergere