joi, 19 noiembrie 2015

19 noiembrie - Ziua Internațională a Bărbatului

          Ziua Internaţională a Bărbatului a fost stabilită în 1999, în prezent sărbătorindu-se în peste 60 de ţări. Ea nu este destinată să concureze ziua internațională a femeii, ci își dorește să promoveze modele masculine pozitive care trăiesc vieți decente, oneste, nu doar vedetele promovate de regulă de mass media, evidențiind totodată contribuţia pozitivă a bărbaţilor în societate, familie, îngrijirea copilului şi în mediul înconjurător.
          Așadar, doamnelor, să profităm de această zi și să urăm numai bine bărbaților din viața noastră!

          Iată mai jos câteva aforisme legate de bărbați...: 

* Înainte de căsătorie, o femeie trebuie să facă dragoste cu un bărbat pentru a-l ține lângă ea. După cununie, ea trebuie să îl țină lângă ea, pentru a putea să facă dragoste cu el. (Marilyn Monroe)
* Bărbatul e stâlpul casei. (proverb românesc) 
* De ziua bărbaţilor tot la femei ne gândim. (Ștefan Munteanu) 

* Bărbații se însoară pentru că sunt obosiți, femeile pentru că sunt curioase, dar amândouă sexele ajung la dezamăgire. (Oscar Wilde) 
* Singura ocazie când o femeie poate reuși să schimbe un bărbat este atunci când el este copil. (Natalie Wood) 
* Bărbații în general nu sunt decât niște copii mai mari. (Napoleon Bonaparte) 
* Bărbatul este mai copilăros decât femeia. Orice bărbat adevărat ascunde întrânsul un copil care iubeşte jocul. Haideţi, femeilor, descoperiţi copilul din bărbat! (Friedrich Nietzsche) 

* Orice bărbat este un roman, dacă ştii cum să îl citeşti. (William Ellery Channing) 
* Dacă bărbatului tău nu-i place parfumul tău preferat, schimbă bărbatul - nu parfumul. (Greta Garbo) 
* Un bărbat trebuie să aibă o femeie pentru a-l împiedica să se gândească prea mult la femei în general. (George Bernard Shaw) 
* Doar cei mai înţelepti şi cei mai proşti bărbaţi nu se schimbă niciodată. (Confucius) 
* Sunt bărbaţi care se cred copaci, fiecare an înseamnă alt inel. (Valeriu Butulescu) 
* Femeile care au "un trecut" sunt interesante pentru un bărbat, pentru că bărbaţii speră că istoria se repetă. (Mae West) 
* Nici un bărbat nu are suficientă memorie pentru a putea deveni un mincinos de succes. (Abraham Lincoln) 
* Multor bărbaţi le vine greu să rămână fideli unei singure femei, dar relativ uşor să fie cinstiţi cu trei sau patru în acelaşi timp. (Georges Courteline) 
* O femeie, când are bani, devine independentă faţă de bărbaţi, dar un bărbat, dacă are bani, devine dependent de femei. (Tiberiu Petre) 
* Îți poți imagina o lume fără bărbați? Nici o crimă și o mulțime de femei grase și fericite. (Marion Smith) 
* Uneori mă întreb dacă femeile şi bărbaţii se potrivesc cu adevărat unii altora. Poate că ar trebui să fie doar vecini şi să se viziteze din când în când. (Katherine Hepburn) 
* Bărbaţii o duc mult mai bine decât femeile: pe de o parte, se căsătoresc mai tarziu; pe de alta, mor mai devreme. (Henry Louis Mencken) 
* O parte din bărbaţi au ceea ce merită, ceilalţi sunt celibatari. (Sacha Guitry) 
* Bărbaţii vor să fie prima dragoste pentru femei, în timp ce femeile vor să fie ultima dragoste pentru bărbaţi. (Oscar Wilde) 
* Îmi plac bărbații cu viitor şi femeile cu trecut. (Oscar Wilde) 
* Bărbaţii admiră femeile inteligente şi le preferă pe cele frumoase. (Vasile Ghica) 
* Femeile şi pisicile fac întotdeauna doar ce le place, bărbaţii şi câinii ar trebui să accepte şi să-şi vadă de treab lor. (Robert A. Heinlein) 
* Singurul loc unde bărbaţii le cer femeilor să aibă profunzime este decolteul. (Zsa Zsa Gabor) 
* O femeie îşi va aminti întotdeauna bărbaţii pe care i-ar fi putut avea, pe când un bărbat îşi va aminti întotdeauna femeile pe care nu le-a putut avea. (Edward A. Murphy) 
* Bunul renume al unei femei se datorează tăcerii mai multor bărbaţi. (Maurice Chevalier) 

 ... și câteva bancuri despre bărbați: 

* I: Ce înțelege un bărbat prin a te ajuta la curățenie? 
  R: Să-și ridice picioarele ca să poți da cu aspiratorul… 

* - Tu o ajuți pe nevastă-ta la treburile casnice? 
   - Sigur, la toate! 
   - Dă-mi un exemplu! 
   - Să zicem vasele. Sau rufele. Ea le spală, iar eu le las să se usuce... 

* Când un bărbat ia o decizie importantă, își cuprinde capul între mâini, închide ochii, respiră adânc, gândește profund, își ascultă conștiința și apoi spune cu hotărâre: "Nevastă, tu cum crezi că ar trebui să facem?". 

* Curajul este atunci când un bărbat se întoarce acasă la 4 dimineaţă mort de beat şi intrând în casă şi văzând-o pe nevasta-să cu o mătură în mână îndrăzneşte să o întrebe: 
– Faci curat sau ai de gând să zbori pe undeva?

* Să fii însurat înseamnă să ai libertatea de a face orice îți spune soția să faci. 

* E important să faci femeile să râdă. Dar dacă îți reușește faza asta doar când te dezbraci, nu este un semn prea bun. 

* Pentru bărbați, sexul e ca foamea. Dacă nu sunt lăsați să intre într-un restaurant de lux, se duc la fast food. 

* Aflați în floarea vârstei , deviza bărbaților este: de te-aș prinde, ce ți-aș face! După 70 de ani devine: de te-aș prinde, ce ți-aș face? 
* Bulă este suspectat de soția lui că o înșeală. Ca să se convingă de acest lucru merge la Bulă și îi zice: 
– Tu susții cu tărie că nu mă înșeli, dar ca să fiu convinsă, mâine dimineață mergem la biserică și juri că nu m-ai înșelat niciodată! 
Bulă acceptă cu jumătate de gură, iar seara merge la preot pentru a cere ajutorul. Preotul îi spune că nu este de glumit cu lucrurile sfinte, așa că nu îl poate ajuta. 
Neavând altă soluție, Bulă merge la mama lui și îi spune: 
– Mamă, am greșit rău de data aceasta. Sunt așa de supărat, încât simt nevoia să mă ții în brațe și să mă alinți ca în vremurile când eram copil. 
Când ajunge acasă, Bulă merge direct în dormitor și face dragoste cu soția lui. A doua zi dis-de-dimineață, Bulă merge cu soția lui la biserică și cu mâna pe icoană, jură: 
- În acest loc sfânt, cu mâna pe icoane, jur că de când m-a ținut mama mea în brațe, nu m-am culcat cu alte femei în afară de soția mea! 

3 comentarii:

  1. robert a.heilein se ţine de sf şi în zicale!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am știut niciodată că oamenii încă mai au puteri și fac ca lucrurile să se întâmple așa. Sunt John Luna din Albania. Soțul meu m-a lăsat pe mine și pe copilul meu pentru o altă fată în urmă cu trei ani, de atunci viața mea a fost plină de dureri, tristețe și traume pentru că el a fost prima mea iubire și suntem împreună de ani de zile și nu ne-am putea imagina viața fără el . Am văzut câteva mărturii despre un mare jucător de vrăji DR DAWNACUNA și despre cum ajută oamenii din întreaga lume, că poate aduce înapoi iubitul în câteva zile, inițial am râs și am spus că nu mă interesează, ci datorită dragostei pe care o am pentru omul meu l-am consultat pe marele jucător de vrăji și, spre marea mea surpriză, după două zile, soțul meu m-a sunat pentru prima dată după trei ani, că îmi lipsește și că îi pare atât de rău pentru fiecare lucru prin care m-a făcut să treacă, încât mă vrea înapoi, ne vom petrece viața împreună și promit să nu ne mai părăsim nici eu, nici copilul meu. Încă nu-mi pot crede ochilor, pentru că este extrem de incredibil, este prea bun pentru a fi adevărat. Tot ce pot să spun este să vă mulțumesc DR DAWNACUNA pentru că mi-ați adus soțul la mine și la copilul meu și pentru oricine ar putea avea nevoie de ajutorul acestui mare jucător de vrăji, vă rog să-mi permiteți să trimit mailul aici: {dawnacuna314@gmail.com}
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuie doar să spun această mărturie, numele meu este Mariah Carey, m-am căsătorit cu 9 ani în urmă fără nici un copil care să arate pentru asta, soțul meu m-a urât și soacra mea s-a purtat atât de rău, asta m-a frustrat, am venit Căutând ajutor online, apoi am văzut multe mărturii despre cum Dr Dawn acuna a ajutat mulți bărbați și femei, am contactat-o ​​imediat pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, ea a promis că mă va ajuta și mi-a dat câteva instrucțiuni pe care le-am făcut totul perfect, la urma urmei, ea mi-a cerut să merg la spital o scrisoare de 1 lună și spre surprinderea mea am fost însărcinată în 1 săptămână, dar acum îi sunt atât de recunoscătoare pentru că am născut frumosul meu băiețel și eu și familia mea trăim în pace și fericire. acum, contactează-o pe Whatsapp. (+2348032246310)
    *Daca vrei sa ramai insarcinata
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală sau orice altceva.

    RăspundețiȘtergere