marți, 17 noiembrie 2015

17 noiembrie - Ziua Internațională a Studenților

(Articolul conține câteva date referitoare la Ziua Internaţională a Studenților și multe bancuri legate despre studenți și studenție!) 

          În 1941, Consiliul Internaţional al Studenţilor a declarat oficial ziua de 17 noiembrie ca fiind Ziua Internaţională a Studenţilor, în memoria celor nouă studenți ucişi în 1939 și a celor peste 1200 trimişi în lagăre de concentrare, după ce au demonstrat împotriva ocupaţiei naziste din Cehoslovacia. 
          În 17 noiembrie 1973, revolta studenților greci din Atena a atins punctul culminant în momentul în care un tanc a dărâmat porțile Politehnicii blocate de studenți. 
         Tot în 17 noiembrie, dar în anul 1989, peste 15.000 de studenți slovaci au cerut ieșirea din comunism, demonstrația soldându-se cu aproximativ 600 de răniți. 

          Studenția este o nebunie delicioasă, o perioadă în care te maturizezi intelectual și spiritual, în care poți lega prietenii de suflet, adevărate, poate chiar pentru toată viața. Este perioada în care treci de la visele de licean la cele de student și apoi de viață, în care îți lărgești orizontul de cunoaștere și înveți să lupți cu adevărat pentru reușite. Atunci îți creezi cele mai frumoase amintiri, pe care le vei depăna, apoi, la întâlnirile de 10 ani și la următoarele. 
          Viața de student are un farmec aparte, acești ani fiind – potrivit unui studiu britanic – chiar mai fericiți decât momentul căsătoriei sau al nașterii primului copil. (Oare chiar așa să fie? Voi ce părere aveți?)  


          
          Dar haideți să vedem și câteva bancuri despre studenți:  

* Examen oral la facultatea de drept. Profesorul către student: 
- Ce este frauda? 
- Ceea ce încercați dumneavoastră să faceți cu mine! 
- Explică-te! 
- Conform codului penal: "Comite fraudă acel ce profită de ignoranța altuia pentru a-l prejudicia". 

* La universitate, toți studenții sunt obosiți. 
- Domnule profesor, dați-ne voie să plecăm acasă. Suntem foarte obosiți! 
- Păi bine, când se va termina această bucată de cretă, vom pleca cu toții acasă. 
O voce din ultima bancă: 
- Dați-mi-o mie, o mănânc! 

* În mijlocul prelegerii profesorul întrerupe prezentarea și spune: 
- Dacă studenții din fundul clasei ar discuta mai încet despre fotbal și ar fi mai liniștiți decât cei din mijlocul clasei care rezolvă integrame, studenții din primul rând ar putea să doarmă mult mai bine. 

* Trei studenți stăteau în paturile lor din cămin, grozav de plictisiți. La un moment dat unul dintre ei zice: 
- Știți ce, eu zic să dăm cu banul și dacă iese cap mergem la terasă, dacă pică pajură mergem la meci, iar dacă pică pe muchie ne apucăm să învățăm! 

* La examen un student ia un bilet - nu știe. Ia altul - iarăși nu știe. Al treilea - de asemenea... Și așa al patrulea, al cincilea... Profesorul îl oprește și îi dă nota `5`. Ceilalți studenți se revoltă: 
- Pentru ce? 
- Cum pentru ce? După cum caută, înseamnă că știe ceva.... 

* Un tânăr de culoare se înscrie la Universitate. Secretara îl întreabă: 
- Ce ramură vă alegeți? 
Tânărul, nemulțumit profund: 
- Dar nu pot să am și eu o bancă, ca toți ceilalți? 

* Te duci la examen sperând că te vor ajuta colegii. 
   Coincidență: și ei se gândeau la același lucru! 
 
* Studentul nu vine niciodată nepregătit la examen. Îi pică exact ce nu a învățat prea bine... 

* Până mâine la examen mai sunt trei zile: diseară, la noapte și mâine dimineață! 

* Profesorul: 
- Pentru cât te-ai străduit să înveți, nu-ți pot da decât nota aceea care începe cu „p”. Bănuiesc că știi care e, da? 
Studentul: 
- Hmm... pinci? 

* La examen, studentul ia un bilet, se uită o secundă și cu o față speriată îl pune repede înapoi, sub alte bilete. Profesorul mirat îl întreabă: 
- De ce ai pus biletul înapoi? 
- Știți, era biletul nr.13, iar eu sunt superstițios. 
- Lasă-mă cu tâmpeniile astea, spune profesorul și caută biletul nr.13. 
Studentul răspunde de 10 și iese din sala de examen. Pe hol este întrebat de colegi: 
- Când ai învățat tu toată materia, că nu te-am văzut stresându-te prea mult? 
- Dar... n-am învățat decât biletul nr.13!!! 



Un comentariu:

  1. Trebuie doar să spun această mărturie, numele meu este Mariah Carey, m-am căsătorit cu 9 ani în urmă fără nici un copil care să arate pentru asta, soțul meu m-a urât și soacra mea s-a purtat atât de rău, asta m-a frustrat, am venit Căutând ajutor online, apoi am văzut multe mărturii despre cum Dr Dawn acuna a ajutat mulți bărbați și femei, am contactat-o ​​imediat pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, ea a promis că mă va ajuta și mi-a dat câteva instrucțiuni pe care le-am făcut totul perfect, la urma urmei, ea mi-a cerut să merg la spital o scrisoare de 1 lună și spre surprinderea mea am fost însărcinată în 1 săptămână, dar acum îi sunt atât de recunoscătoare pentru că am născut frumosul meu băiețel și eu și familia mea trăim în pace și fericire. acum, contactează-o pe Whatsapp. (+2348032246310)
    *Daca vrei sa ramai insarcinata
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală sau orice altceva.

    RăspundețiȘtergere