luni, 7 martie 2016

Îţi mulţumesc, iubită mamă! (Marian Malciu)

                                                      
                                                                                           Îţi mulţumesc, iubită mamă, 
                                                                                           Că m-ai crescut, m-ai îngrijit! 
                                                                                           Eu ştiu că uneori te supăr, 
                                                                                           Dar, ne-ncetat, tu m-ai iubit! 








Eu te-am văzut plângând cu jale 
Când, grav bolnav, am fost la pat. 
În nopţi întregi tu, nedormită, 
Durerile mi-ai alinat. 




 

                                                                                              M-ai învăţat ce-i poezia, 
                                                                                              În lumea basmului m-ai dus, 
                                                                                              Iar toate hainele frumoase 
                                                                                              Tu ai muncit şi mi-ai adus. 






Din mâna ta am luat creionul 
Şi-am scris, apoi am socotit, 
Cu-aceeaşi mână, până-n şcoală, 
Tu m-ai condus când m-am mărit. 





 

                                                                                                 De-aceea eu, iubită mamă, 
                                                                                                 Îţi mulţumesc şi te sărut, 
                                                                                                 De ziua ta ţi-aduc o floare 
                                                                                                 Şi-ţi modelez chipul în lut!







 Mirabela Dauer – Mulțumesc, iubită mamă

 

  (cu scuzele de rigoare pentru multele greșeli de gramatică din videoclip, dar... nu-mi aparțin!)

Un comentariu:

  1. Trebuie doar să spun această mărturie, numele meu este Mariah Carey, m-am căsătorit cu 9 ani în urmă fără nici un copil care să arate pentru asta, soțul meu m-a urât și soacra mea s-a purtat atât de rău, asta m-a frustrat, am venit Căutând ajutor online, apoi am văzut multe mărturii despre cum Dr Dawn acuna a ajutat mulți bărbați și femei, am contactat-o ​​imediat pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, ea a promis că mă va ajuta și mi-a dat câteva instrucțiuni pe care le-am făcut totul perfect, la urma urmei, ea mi-a cerut să merg la spital o scrisoare de 1 lună și spre surprinderea mea am fost însărcinată în 1 săptămână, dar acum îi sunt atât de recunoscătoare pentru că am născut frumosul meu băiețel și eu și familia mea trăim în pace și fericire. acum, contactează-o pe Whatsapp. (+2348032246310)
    *Daca vrei sa ramai insarcinata
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală sau orice altceva.

    RăspundețiȘtergere