vineri, 7 august 2015

Vârsta dragostei / Apt pentru dragoste

          Mă uit în jur și observ că sunt foarte multe persoane care consideră că a trecut vârsta dragostei pentru ele. „La vârsta meaaa... eei, dacă n-am găsit eu dragostea până acum, nu mai am nici o șansă de acum încolo! M-am resemnat!” Și credeți că cei care gândesc astfel sunt persoane în pragul pensionării?! Nuuu, nici vorbă! Sunt persoane de 45-50-55 de ani, de aceea nu-mi vine să cred când le aud vorbind astfel! Poate pentru unii înseamnă mult (comparativ cu vârsta lor), dar ia gândiți-vă mai bine: oare când vom ajunge la vârsta asta nu vom mai avea nicio pretenție de la noi, de la viață în general? Nu vom mai avea niciun fel de așteptări, de speranțe? Ne vom pune cenușă în cap și vom aștepta cu stoicism sfârșitul? 

          Nu contează cum te văd alții, important este cum te vezi tu: dacă te vezi plin de riduri, urât, incapabil de a oferi și de a primi dragoste, în asta te vei transforma, încet-încet, pentru că așa vei ajunge să te comporți. Dacă, însă, atunci când te vei privi în oglindă te vei vedea tânăr, frumos, cu un corp minunat, plin de viață (adică așa cum se văd cei din pozele alaturate), atunci e bine să fii pregătit, căci dragostea a plecat deja în căutarea ta!
          Aici nu mai e ca atunci când trebuie să te înrolezi în armată și ești declarat apt sau inapt pentru înrolare. Nu, pentru dragoste poți fi apt atâta timp cât consideri tu: toată viața sau doar o parte din ea… doar tu și numai tu decizi asta. Așa că, data viitoare când te vei mai simți atras de o persoană, adună-ți curajul și spune-i-o: acționează, nu te gândi că timpul tău a trecut și nu mai are nici un rost s-o faci! De ce să regreți mai târziu că nu ai făcut-o? Ai încredere în tine; căci ești ultimul care te va dezamăgi în viață. Gândește-te la vorbele lui Pablo Picasso: „Tinereţea nu are vârstă”.
          
          Când te-ai născut, ai fost, pentru un moment foarte scurt, cea mai tânără persoană de pe planetă. Te simți bătrân(ă)? Să fii convins că, undeva în lumea asta mare, cineva e mai bătrân decât tine! Nu e un gand absolut minunat? 
          Ei bine, lasă și altora locul întâi, al doilea etc. Toți avem dreptul la fericire, la tinerețe… Și apoi, gândește-te că importantă e vârsta pe care o simți în suflet, nu pe chip, ori cea din buletin. N-am dreptate? 


* Doctorul îşi întreabă pacienta: 
− Ce vârstă aveţi, doamnă? 
− Mă îndrept spre 40. 
− Din ce direcţie? 
[Ei și? E preferabil să simți că ai 40 de ani, chiar dacă ai aproape 50, decât invers!] 

* - Dumneata într-adevăr ai 114 ani, moșulică? 
   - Exact! 
   - Și ce ai făcut de ai ajuns la o vârstă așa de înaintată? 
   - Am avut răbdare! 
[Dar să căutăm să facem ceva în viață, să nu trecem prin ea ca simpli spectatori!] 

* Vrei partenera visurilor tale? 
  Atunci mergi înapoi la culcare! 
[Ooof, de ce să nu visezi cu ochii deschiși, ca să știi apoi unde să cauți dragostea?] 

* Amintirile sunt asemenea cărţilor din biblioteca ta. Cauţi câte una când nu mai ai nimic nou de citit. (Tudor Mușatescu
[Nu mai găsești nimic nou în biblioteca ta? Înscrie-te la o bibliotecă pentru a găsi și altceva de citit, nu te apuca să recitești aceleași cărți, nu trăi doar din amintiri!] 





La edad del amor Morano

  

El amor no tiene edad - jairzinho y simone

  

Veaceslav Busuioc- Adriana Ochisanu - Vârsta dragostei

 

6 comentarii:

  1. Viata nu insemana cat de batran esti, ci cat de batran te simti - G. Marquez. Nu exista varsta potrivita pentru a te indragosti nebuneste. Poti iubi la 16, 20, 40, 50 de ani. E nevoie doar sa iti dai voie sa te indragostesti, sa iubesti, sa fi fericit pana la urma.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este; ma bucur sa vad ca gandesti astfel si sper ca tot mai multi oameni sa gandeasca ca noi!! Pentru ca suntem facuti din dragoste si pentru dragoste!:)

      Ștergere
  2. Multa dreptate ai in tot ce spui despre varsta si dragoste . Iti spune un om care a trait asemenea momente . Am trecut peste toate greutatile si acum ma simt un om implinit la o varsta destul de inaintata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa aud asa ceva! Va doresc o viata implinita si in continuare!

      Ștergere
  3. Trebuie doar să spun această mărturie, numele meu este Mariah Carey, m-am căsătorit cu 9 ani în urmă fără nici un copil care să arate pentru asta, soțul meu m-a urât și soacra mea s-a purtat atât de rău, asta m-a frustrat, am venit Căutând ajutor online, apoi am văzut multe mărturii despre cum Dr Dawn acuna a ajutat mulți bărbați și femei, am contactat-o ​​imediat pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, ea a promis că mă va ajuta și mi-a dat câteva instrucțiuni pe care le-am făcut totul perfect, la urma urmei, ea mi-a cerut să merg la spital o scrisoare de 1 lună și spre surprinderea mea am fost însărcinată în 1 săptămână, dar acum îi sunt atât de recunoscătoare pentru că am născut frumosul meu băiețel și eu și familia mea trăim în pace și fericire. acum, contactează-o pe Whatsapp. (+2348032246310)
    *Daca vrei sa ramai insarcinata
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală sau orice altceva.

    RăspundețiȘtergere
  4. Unii dintre voi mă cunosc aici ca scriitor, dar astăzi aș împărtăși o mărturie de acum 5 ani înainte de căsătoria mea,

    La aproximativ 6 luni de la nunta noastră, soțul meu a început să se joace, a început să vadă diferite doamne și să stea târziu noaptea, la început am crezut că este febra căsătoriei și am vorbit cu niște oameni despre asta și m-au ajutat să vorbesc cu soțul meu, dar totul a ajuns. Mai rău pentru că a amenințat că va anula nunta, am fost traumatizată și am trăit un coșmar până când vărul meu mi-a prezentat DR. DAWN un vrăjitor puternic care mi-a ajutat prietena să-și salveze căsnicia, după ce Dr. DAWN i-a consultat pe zei, a făcut o vrajă care mi-a salvat relația, decembrie 2022 ar fi aniversarea a șasea mea căsătorie și am fost binecuvântată cu 2 copii frumoși.
    Am trimis mai mulți prieteni atât online, cât și offline către DR. Zori și el nu au eșuat niciodată
    CONTACTATI-L PRIN:
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2349046229159

    RăspundețiȘtergere