joi, 23 aprilie 2015

O simfonie de sentimente

         Acum patru ani, fratele meu si-a deschis o firma. Era foarte ocupat, avea o multime de treburi de facut, in special pe calculator. M-am oferit sa-l ajut sa-si puna in ordine toate datele; am fost la el la sediu si ne-am apucat de treaba, cu mult spor. Asta, pana a sunat soneria; chemase pe cineva sa-l ajute cu programul pe care-l folosea. Ei bine, daca pana atunci totul mersese ca pe roate, dupa ce a intrat Sorin pe usa, s-a zis cu concentrarea mea! Mi-a placut de cum l-am vazut! Parca mi-era si ciuda; simteam ca se vede asta pe chipul meu, ca se simte in vocea mea, parca toata fiinta mea tipa in gura mare ca-l plac! Eram constienta de asta, dar nu eram in stare sa fac nimic ca sa nu mai fie atat de evident ca-mi place. Cand a trecut pe langa mine, am simtit cum aerul din incapere era impregnat de mireasma trupului, dar mai ales a sufletului sau. 
         N-am zis nimic in afara de un “Buna” sec si atat. Si chiar dupa ce am inchis gura am avut sentimentul ca a putut “citi” in vocea mea tot ce simtisem eu in acele clipe. Imi venea sa intru sub birou de rusine! Tin sa precizez ca, la acea vreme, eram o fata extraordinar de timida si de retrasa (spun asta pentru ca cine ma cunoaste n-ar mai putea spune, acum, acest lucru despre mine). 
         S-a apucat de treaba, i-a facut niste modificari in program, fratele meu statea langa el si-i spunea ce are nevoie, iar eu imi faceam de lucru prin incapere, tragand cu ochiul spre cel care imi furase deja inima si care nici macar nu stiam daca este singur sau e deja “dat”, “promis” sau mai stiu eu cum sa ma exprim!  
         Cand au facut o pauza, am observat ca Sorin ma cauta si el din priviri; si-a luat inima in dinti si m-a intrebat despre una-alta, apoi mi-a povestit cate ceva despre el, iar din ceea ce-mi spunea imi dadeam seama, incet-incet, ca si el este la fel de atras de mine. Si, dintr-o data, am simtit cum totul in jur era o simfonie de sentimente; daca exista dragoste la prima vedere, atunci stiu ce aer respiri in momentul in care o intalnesti, ce culori percepi, ce cor al ingerilor auzi in acele momente! 
         Cand s-a intors la calculator, m-am simtit… cum sa spun? Eram si trista, pentru ca nu mai era langa mine, dar si bucuroasa, pentru ca-mi dadusem seama ca si el ma place. 
         Seara, dupa ce au terminat, s-a oferit sa ma conduca acasa. Am stat de vorba pe drum, m-a invitat la o pizza si ne-am despartit tarziu in noapte; nu ne induram sa ne spunem “la revedere”. Ne vedeam pentru prima data si totusi aveam senzatia ca ne stim de la inceputul lumii, iar acum nu facem decat sa ne reamintim acest lucru, sa-l descoperim tot mai mult in fiecare gest, in fiecare vorba a celuilalt. 
          Poate pare putin desuet ceea ce spun acum, dar este doar o timida transpunere in cuvinte a ceea ce am simtit in acea zi. 
         Nu pot decat sa doresc tuturor sa aiba parte de asemenea intalniri si asemenea sentimente; e magnific! 





Mentionez ca aceasta povestire a fost scrisa de Mihaela si trimisa spre publicare pe blog. Multumiri Mihaelei pentru impartasirea sentimentelor traite!
Cei care doresc sa ne incante, povestindu-ne cum si-au cunoscut jumatatea, o pot face trimitand povestea lor pe claraiubire@gmail.com. Atat eu, cat si cititorii blogului asteptam cu nerabdare sa ne impartasiti experientele minunate pe care le-ati trait atunci cand v-ati indragostit!




Sursa foto:  internet

2 comentarii:

  1. Soțul meu de șase ani m-a părăsit pentru o altă fată, pentru că îl acuz că a văzut o altă fată și de atunci încerc să-l recuperez, dar el refuză să se întoarcă la mine, nu răspundea la apelul meu sau la e-mail și chiar neprietenindu-mă pe face-book și, de asemenea, urmărindu-mă pe IG și mi-a spus că a terminat cu mine și cu cei doi copii ai mei, m-am confuzat foarte mult, căutam ajutor pe internet și am văzut o mărturie despre modul în care o vrăjitoare ajută-i să-și recapete fostul, așa că am decis să încerc, dar am fost și mai confuz din cauza multor mărturii pe care le-am văzut, dar mintea mea mi-a spus să merg cu DR SAGURU pentru că am făcut multe cercetări despre el și am găsit nimic rău despre el, așa l-am contactat și i-am explicat problemele mele și el a făcut o vraja de dragoste pentru mine și îmi garantează 7 zile că fostul meu se va întoarce la mine și spre marea mea surpriză a treia zi o mare miracolul a căzut peste mine și fostul meu s-a întors la mine în a treia zi și mi-a cerut iertare DR SAGURU tu sunt doar cei mai buni, voi continua să-i public numele pentru că este Mântuitorul meu, acum suntem o mare familie fericită și unită, dacă ai nevoie de ajutorul lui, poți să-l trimiți prin e-mail Nu pierde speranța prea curând contactează-l Dacă ai nevoie de ajutorul lui puteți să-l trimiteți prin e-mail @ drsagurusolutions@gmail.com pentru o comunicare ușoară și rapidă, de asemenea, îl puteți suna sau adăuga în aplicația whats-app cu acest număr +12098373537

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebuie doar să spun această mărturie, numele meu este Mariah Carey, m-am căsătorit cu 9 ani în urmă fără nici un copil care să arate pentru asta, soțul meu m-a urât și soacra mea s-a purtat atât de rău, asta m-a frustrat, am venit Căutând ajutor online, apoi am văzut multe mărturii despre cum Dr Dawn acuna a ajutat mulți bărbați și femei, am contactat-o ​​imediat pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, ea a promis că mă va ajuta și mi-a dat câteva instrucțiuni pe care le-am făcut totul perfect, la urma urmei, ea mi-a cerut să merg la spital o scrisoare de 1 lună și spre surprinderea mea am fost însărcinată în 1 săptămână, dar acum îi sunt atât de recunoscătoare pentru că am născut frumosul meu băiețel și eu și familia mea trăim în pace și fericire. acum, contactează-o pe Whatsapp. (+2348032246310)
    *Daca vrei sa ramai insarcinata
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală sau orice altceva.

    RăspundețiȘtergere