marți, 30 iunie 2015

Momentul potrivit

          De câte ori nu ne-am gândit, înainte de a face un lucru: „Da, sigur, e o idee bună, dar nu acum, nu e momentul potrivit, mai bine să aștept până la... ”. Și momentul a trecut, poate că atunci când am amânat să facem acel lucru nu ni s-a mai părut că merită sau – din nou – că nu e momentul potrivit și mai apoi am regretat că nu l-am făcut atunci când trebuia sau chiar că nu l-am mai făcut deloc... 
          Oare de ce amânăm mereu să facem unele lucruri, să spunem anumite cuvinte, să luăm legătura cu unele persoane? Cu toții am procedat astfel și nu doar o dată în viață. Din timiditate, de teamă că vom fi greșit înțeleși ori mai știu eu din ce motiv, dar am făcut-o! Și au rămas în urmă regretele... uneori poate nici nu ne-am dat seama de acest lucru, însă momentul a trecut pe lângă noi și dus a fost! Poate că viața noastră ar fi luat o cu totul altă turnură dacă am fi avut curajul să acționăm atunci când trebuia ori am fi „prins” momentul! 
          Știți cum se spune: dacă aștepți momentul perfect, n-o să faci nimic niciodată! Sau: “Dacă aștepți momentul potrivit, te întrec alții care nu-l așteaptă” (Woody Allen). Deci, fă-ți curaj, ia taurul de coarne și prinde momentul!
Timpul nu așteaptă; el nu dă nici o șansă nehotărâților, fricoșilor ori timizilor; timpul agreează doar persoanele care știu ce vor de la viață, de aceea este unul dintre factorii cei mai importanți care ne triază! Gândiți-vă la timp ca la o persoană dură, rece, distantă, rea, care nu poate fi manipulată ori întoarsă din drum și astfel veți începe să aveți o mică idee asupra modului în care acționează asupra noastră. Timpul ne dă o șansă mereu, dar, dacă nu o folosim atunci când ne-o pune la dispoziție, se supără și foarte greu mai poate fi înduplecat să ne ofere o a doua șansă. Iar dacă o pierdem și pe aceasta, deja a înțeles că nu merităm să piardă din momentele sale, oferindu-ni-le nouă și se îndreaptă spre alte persoane, mai hotărâte decât noi, care i-au dovedit deja că știu să-l folosească așa cum trebuie. Pentru că timpului îi place să fie băgat în seamă, nu să fie ignorat; ia gândiți-vă, cui în lumea asta mare îi place să fie ignorat? Cui? Așa și cu timpul: e pretențios și îi place să se țină mereu cont de el, de momentele pe care le oferă. Cu oamenii poate ai mai multe șanse să-i faci să se răzgândească, mai ales dacă țin la tine, dar timpul nu se lasă manipulat. 
          Eu mi-l imaginez spunându-ne, rece, cuvintele pe care, probabil, tot el i le-a șoptit lui Henry Ford: „Fie că tu crezi că poți, fie că tu crezi că nu poți, ai dreptate”. El nu încearcă să ne influențeze cu nimic, el doar trece pe lângă noi, lăsându-se prins de către cei curajoși și râzând de cei fricoși ori nehotărâți. 
          Ia în considerare vorbele lui Thomas Fuller: “Toate lucrurile sunt grele înainte să devină ușoare” și fă-ți curaj să acționezi atunci când trebuie: prinde momentul! Nu amâna, nu lăsa pe mai târziu, spunându-ți că acum nu e momentul potrivit; e cea mai mare păcăleală a vieții și timpul nu va pierde ocazia să-și râdă de tine! Personalizează-ți în minte timpul și încearcă să ți-l faci prieten, dovedește-i că meriți să te ia în considerare și să te considere, la rândul lui, prieten, pentru că o relație de prietenie implică – așa cum spuneam cu altă ocazie – două persoane, nu poate exista prietenie dacă doar una dintre persoane își dorește acest lucru; numai dragostea poate fi unilaterală, prietenia nu. 
          Trăiește clipele atunci când ți le oferă timpul, altfel va veni o vreme când te vei uita în urmă și vei remarca o mulțime de „momente potrivite” ratate. Și vei plânge după ele, dar în zadar. 

* O femeie trebuia să treacă noaptea prin cimitir, însă îi era frică. La un moment dat vede un tip care venea în întampinare și-l roagă s-o conducă. Merg împreună, discută deschis, omul spune bancuri, femeia râde. La un moment dat femeia spune: 
- Ce bărbat amuzant sunteți. 
- Să mă fi văzut când eram în viață! 

* Că trece tinerețea, nu-i mare pagubă... 
Problema e că trece și bătrânețea. 

* Cât de ironică e viața! Cheltuim atât de mulți bani pe haine scumpe, dar cele mai bune momente în viață sunt cele fără haine. 

* O femeie se va îngrijora cu privire la viitorul ei până la momentul căsătoriei. 
Un bărbat nu se va îngrijora niciodată cu privire la viitorul său până când se va căsători. 




Și, la final, o frumoasă melodie despre momentul potrivit: Gerry Rafferty - The Right Moment:

 

6 comentarii:

  1. Superb articol ai scris, asteptarea face parte din fiinta noastra ca oameni dar sa stii cum sa o dramuiesti este o calitate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Extraordinar articolul! Felicitari Clara! Lasam timpul sa treaca pe langa noi, pierdem atatea trenuri pentru ca ne este teama. Frica ne tine de mana si nu ne lasa sa mergem inainte. Chiar daca ne tremura genunchii, chiar daca ne bate inima foarte tare, trebuie sa ne gasim curaj si sa luptam pentru a ne indeplini visele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Anita! Iti doresc sa gasesti intotdeauna momentul potrivit in toate!

      Ștergere
  3. Trebuie doar să spun această mărturie, numele meu este Mariah Carey, m-am căsătorit cu 9 ani în urmă fără nici un copil care să arate pentru asta, soțul meu m-a urât și soacra mea s-a purtat atât de rău, asta m-a frustrat, am venit Căutând ajutor online, apoi am văzut multe mărturii despre cum Dr Dawn acuna a ajutat mulți bărbați și femei, am contactat-o ​​imediat pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, ea a promis că mă va ajuta și mi-a dat câteva instrucțiuni pe care le-am făcut totul perfect, la urma urmei, ea mi-a cerut să merg la spital o scrisoare de 1 lună și spre surprinderea mea am fost însărcinată în 1 săptămână, dar acum îi sunt atât de recunoscătoare pentru că am născut frumosul meu băiețel și eu și familia mea trăim în pace și fericire. acum, contactează-o pe Whatsapp. (+2348032246310)
    *Daca vrei sa ramai insarcinata
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală sau orice altceva.

    RăspundețiȘtergere
  4. Unii dintre voi mă cunosc aici ca scriitor, dar astăzi aș împărtăși o mărturie de acum 5 ani înainte de căsătoria mea,

    La aproximativ 6 luni de la nunta noastră, soțul meu a început să se joace, a început să vadă diferite doamne și să stea târziu noaptea, la început am crezut că este febra căsătoriei și am vorbit cu niște oameni despre asta și m-au ajutat să vorbesc cu soțul meu, dar totul a ajuns. Mai rău pentru că a amenințat că va anula nunta, am fost traumatizată și am trăit un coșmar până când vărul meu mi-a prezentat DR. DAWN un vrăjitor puternic care mi-a ajutat prietena să-și salveze căsnicia, după ce Dr. DAWN i-a consultat pe zei, a făcut o vrajă care mi-a salvat relația, decembrie 2022 ar fi aniversarea a șasea mea căsătorie și am fost binecuvântată cu 2 copii frumoși.
    Am trimis mai mulți prieteni atât online, cât și offline către DR. Zori și el nu au eșuat niciodată
    CONTACTATI-L PRIN:
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2349046229159

    RăspundețiȘtergere