luni, 18 iulie 2016

Zodia Racului (Octavian Paler)

Ce bine ar fi fost să fiu un rac autentic, 
să merg constant înapoi. 
Te-aş întâlni printre amintiri  
şi după ce te-aş găsi nu ţi-aş mai da drumul, 
te-aş târî cu mine înapoi,  
să ne iubim tineri şi nevinovați, 
după care, mereu înapoi, te-aş târî mai departe, 
spre copilarie, 
ne-am juca inocenţi 
până ce, obosiţi de joc şi de inocenţă, 
am dispărea într-un mit. 
Dar nu sunt un rac autentic, 
în zadar mă tot laud cu zodia mea, 
sunt condamnat să merg înainte 
şi tot ce pot e să târăsc între cleştii mei de rac 
toată memoria mea, fără să cedez nimic, nimic, nimic, 
cu riscul ca povara ei uriaşă să mă ucidă într-o zi.

19 comentarii:

  1. ALL LOAN SERVICES AVAILABLE

    Commercial Loans
    Personal Loans
    Business Loans
    Investments Loans
    Development Loans
    Acquisition Loans
    Construction loans
    Business Loans And many More:

    Contact Us At : royalworldfundings@gmail.com

    LOAN APPLICATION FORM:

    Full Name:................
    Loan Amount Needed:.
    Purpose of loan:.......
    Loan Duration:..
    Gender:.............
    Marital status:....
    Location:..........
    Home Address:..
    City:............
    Country:......
    Phone:..........
    Mobile / Cell:....
    Occupation:......
    Monthly Income:....
    Website You Heard About Us?......

    Contact Us At : abdulasumanumar@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Promit să împărtășesc această mărturie în întreaga lume, când iubitul meu se întoarce la mine și astăzi îi mulțumesc sincer lui DR WHITE, pentru că a adus bucurie și fericire relației mele și familiei mele. Vreau să vă informez că există un vrăjitor adevărat. Nu am crezut niciodată în toate aceste lucruri până nu mi-am pierdut iubitul, am avut nevoie de ajutor până când l-am găsit pe Dr. WHITE, un mare jucător de vrăji, iar el a aruncat o vraja de dragoste asupra mea și m-a asigurat că îl voi recupera pe iubitul meu în 2 zile după aruncând vraja, 2 zile mai târziu, telefonul meu a sunat și atât de șocant iubitul meu nu m-a sunat în ultimele 3 luni. Și-a cerut scuze pentru inima frântă și a spus că este gata să fie coloana mea vertebrală pentru tot restul vieții sale alături de mine. Dr. WHITE l-a eliberat pentru a ști cât de mult îl iubesc și cât de mult îl vreau. Și a deschis ochii pentru a-și imagina cât de mult împărțim împreună. În timp ce scriu această mărturie acum, sunt cea mai fericită fată de pe pământ. Dr. WHITE vă poate ajuta, de asemenea. Trimite-i un e-mail la: (wightmagicmaster@gmail.com) sau WhatsApp-ul său la +17168691327

    RăspundețiȘtergere
  3. Aceasta este o mărturie pe care o voi spune tuturor din lume. sunt căsătorit de 4 ani și în al cincilea an de căsătorie, o altă femeie a aruncat o vrajă pentru a-mi lua iubitul de la mine și soțul meu ne-a părăsit pe mine și pe copii și am suferit de 2 ani până când am întâlnit un post unde ( zori de vrăjitoare) au ajutat atât de mulți oameni și am decis să încerc să mă ajute să-mi aduc înapoi soțul acasă și crede-mă, tocmai i-am trimis fotografia ei și a soțului meu și după 48 de ore așa cum mi-a promis după ce a făcut-o tot ce mi-a cerut să fac, am văzut o mașină condusă în casă și iată că era soțul meu și el a venit la mine și la copii, el plângea și mi-a cerut să-l iert, a promis să nu mai trăiască cu mine și cu copilul, dacă aveți orice provocare contactați rapid (zori de vrăjitoare) exemplu.
    1) vraja pentru a rămâne însărcinată.
    2) vrajă pentru a te reuni cu iubitul tău.
    3) vraja pentru a face pe cineva să se îndrăgostească de tine.
    4) vraja pentru a opri avortul spontan.
    5) vraja pentru a face telekinezie.
    E.T.C
    Contactați-o pe WhatsApp: +2348032246310
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am știut niciodată că oamenii încă mai au puteri și fac ca lucrurile să se întâmple așa. Sunt John Luna din Albania. Soțul meu m-a lăsat pe mine și pe copilul meu pentru o altă fată în urmă cu trei ani, de atunci viața mea a fost plină de dureri, tristețe și traume pentru că el a fost prima mea iubire și suntem împreună de ani de zile și nu ne-am putea imagina viața fără el . Am văzut câteva mărturii despre un mare jucător de vrăji DR DAWNACUNA și despre cum ajută oamenii din întreaga lume, că poate aduce înapoi iubitul în câteva zile, inițial am râs și am spus că nu mă interesează, ci datorită dragostei pe care o am pentru omul meu l-am consultat pe marele jucător de vrăji și, spre marea mea surpriză, după două zile, soțul meu m-a sunat pentru prima dată după trei ani, că îmi lipsește și că îi pare atât de rău pentru fiecare lucru prin care m-a făcut să treacă, încât mă vrea înapoi, ne vom petrece viața împreună și promit să nu ne mai părăsim nici eu, nici copilul meu. Încă nu-mi pot crede ochilor, pentru că este extrem de incredibil, este prea bun pentru a fi adevărat. Tot ce pot să spun este să vă mulțumesc DR DAWNACUNA pentru că mi-ați adus soțul la mine și la copilul meu și pentru oricine ar putea avea nevoie de ajutorul acestui mare jucător de vrăji, vă rog să-mi permiteți să trimit mailul aici: {dawnacuna314@gmail.com}
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  5. Trebuie doar să spun această mărturie, numele meu este Mariah Carey, m-am căsătorit cu 9 ani în urmă fără nici un copil care să arate pentru asta, soțul meu m-a urât și soacra mea s-a purtat atât de rău, asta m-a frustrat, am venit Căutând ajutor online, apoi am văzut multe mărturii despre cum Dr Dawn acuna a ajutat mulți bărbați și femei, am contactat-o ​​imediat pe Whatsapp și i-am explicat situația mea, ea a promis că mă va ajuta și mi-a dat câteva instrucțiuni pe care le-am făcut totul perfect, la urma urmei, ea mi-a cerut să merg la spital o scrisoare de 1 lună și spre surprinderea mea am fost însărcinată în 1 săptămână, dar acum îi sunt atât de recunoscătoare pentru că am născut frumosul meu băiețel și eu și familia mea trăim în pace și fericire. acum, contactează-o pe Whatsapp. (+2348032246310)
    *Daca vrei sa ramai insarcinata
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    *Dacă vrei să vindeci vreo boală sau orice altceva.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mulțumesc DR Ishihara, pentru dragostea și ajutorul pe care mi-l arătați mie și familiei mele. Ești cu adevărat o mamă și îți sunt pentru totdeauna recunoscătoare. Numele meu este Tommy. Această mărturie este una dintre promisiunile pe care ți le-am făcut și sper că o vei putea vedea. Soția mea este viața mea. O iubesc cu tot ce am. I-am dat tot ce puteam să-i dau și i-am arătat cât de mult îmi pasă la ea. a fost, de asemenea, foarte bună cu mine și cu copiii noștri. de fapt, voi descrie căsnicia noastră ca pe o căsnicie perfectă, dar totul s-a schimbat în octombrie 2021. A devenit nepăsătoare cu mine și cu fiul nostru. Am întrebat-o unul câte unul ce este în neregulă, dar nu a spus nimic. Pe scurt, ne-a părăsit pe mine și pe fiul nostru în ianuarie 2022. Aproape am înnebunit, fiul nostru s-a rătăcit. Acestea au fost vremuri foarte groaznice pentru mine. Până săptămâna trecută, am vorbit cu un coleg din biroul meu despre problema mea și mi-a spus despre doctorul Ishihara, că i-a ajutat prietena și i-a salvat căsnicia în trecut. Chiar nu cred în lucrurile spirituale, dar am decis să încerc. Dr Ishihara mi-a spus cauza problemei și a reușit să obțină o soluție în câteva zile. Băieți, soția mea a venit acasă cu mine și familia noastră s-a reunit. În urmă cu câteva zile, doamna care a cauzat problema a venit la noi să-și mărturisească faptele rele și să ne ceară iertare. Familia mea îți este veșnic recunoscătoare, mamă Ishihara. Iată adresa ei de e-mail: ( findritualforlife@gmail.com )
    Whatsapp: +2349046229159
    Vă rog, băieți, ajutați-mă să împărtășesc asta până ajunge la doctorul Ishihara. De asemenea, o puteți contacta pentru ajutor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Unii dintre voi mă cunosc aici ca scriitor, dar astăzi aș împărtăși o mărturie de acum 5 ani înainte de căsătoria mea,

    La aproximativ 6 luni de la nunta noastră, soțul meu a început să se joace, a început să vadă diferite doamne și să stea târziu noaptea, la început am crezut că este febra căsătoriei și am vorbit cu niște oameni despre asta și m-au ajutat să vorbesc cu soțul meu, dar totul a ajuns. Mai rău pentru că a amenințat că va anula nunta, am fost traumatizată și am trăit un coșmar până când vărul meu mi-a prezentat DR. DAWN un vrăjitor puternic care mi-a ajutat prietena să-și salveze căsnicia, după ce Dr. DAWN i-a consultat pe zei, a făcut o vrajă care mi-a salvat relația, decembrie 2022 ar fi aniversarea a șasea mea căsătorie și am fost binecuvântată cu 2 copii frumoși.
    Am trimis mai mulți prieteni atât online, cât și offline către DR. Zori și el nu au eșuat niciodată
    CONTACTATI-L PRIN:
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2349046229159

    RăspundețiȘtergere
  8. Numele meu este Diana Mungiu. Necazurile conjugale m-au dus într-o mare încurcătură care, din păcate, a dus la divorțul de soțul meu. Am trecut prin multe timp de aproape un an. Am încercat să merg mai departe și nu am reușit pentru că aveam inima zdrobită și zdrobită și aveam doi copii de care să-i îngrijesc singur. În toate acestea, nu am încetat niciodată să-mi iubesc fostul soț și am tot încercat să repar uniunea noastră până când am aflat despre DR ISIKOLO, care era cunoscut pe internet pentru că ajută oamenii. A trebuit să-l contactez și să știu că mă poate ajuta și pe mine, ceea ce a făcut când l-am conformat. A restabilit legătura dintre mine și soțul meu și divorțul a fost anulat și suntem mai fericiți împreună chiar mai mult decât mi-am imaginat vreodată. Este de încredere și de încredere și în doar 2 zile, rezultatul muncii sale se va manifesta fără îndoială. Trimiteți-i un e-mail prin: isikolosolutionhome@gmail.com Puteți, de asemenea, să-i puteți WhatsApp pe +2348133261196.

    RăspundețiȘtergere
  9. Numele meu este Joana Buzărnescu și sunt aici să-i aduc recunoștință lui DR ISIKOLO pentru ajutorul acordat de a-mi salva relația. Iubitul meu m-a părăsit pentru că m-am temperat repede și m-am luptat cu el de mai multe ori din cauza nesiguranțelor, văzându-l vreodată aproape de orice altă doamnă. Nu am putut găsi o modalitate mai bună de a-l face să se întoarcă la mine și DR ISIKOLO a venit în ajutorul meu. Când l-am contactat, mi-a spus tot ce trebuia să știu despre cum vor fi restabilite dragostea și legătura dintre mine și bărbatul meu. M-am conformat și el a făcut treaba fără ezitare și imediat după 48 de ore, iubitul meu m-a sunat. Sunt fericit și plin de viață datorită bunăvoinței lui DR ISIKOLO. Îi îndemn pe oricine trece prin probleme să-l contacteze acum și cu siguranță te va ajuta. E-mail: isikolosolutionhome@gmail.com sau dacă preferați text WhatsApp: +234-8133261196

    RăspundețiȘtergere
  10. Casa mea a fost plină de probleme și mizerie nesfârșite care au dus la divorțul pe care nu mi l-am dorit niciodată cu soțul meu. Totul s-a prăbușit și ne-am dus pe drumuri separate. Am încercat să merg mai departe, dar mi-a fost atât de greu pentru că încă îmi iubeam soțul și fiica mea a plâns mereu dorindu-și tatăl înapoi. Nu am avut de ales decât să caut ajutor, ceea ce m-a determinat să îl contactez pe DR ISIKOLO după ce am văzut atât de multe remarci bune despre munca lui. M-a asigurat că mă împac pe mine și pe soțul meu cu vraja lui de reconciliere pe care a făcut-o. Mă bucur să vă spun tuturor că dragostea și fericirea au fost restabilite și ne-am revenit împreună și cred că va fi pentru totdeauna pentru noi și toate mulțumim lui DR ISIKOLO pentru că a făcut atât de mult pentru a-mi salva familia. Nu este niciodată prea ocupat să ajute pe cineva. Așa că contactează-l acum dacă și tu ai nevoie de ajutor. e-mail-i acum prin: isikolosolutionhome@gmail.com sau trimite-i prin WhatsApp +2348133261196

    RăspundețiȘtergere
  11. AM CÂŞTIG ÎN SFÂRŞIT LA LOTERIE ŞI NU PUNT SĂ SPUN CÂT DE BUCUR SUNT
    Numele meu este Vanessa Bagdasar. Vreau să-i mulțumesc Dr. Isikolo pentru că m-a făcut să câștig la loteria de milioane de euro și îmi arăt aprecierea scriind lucrările sale minunate online pentru ca tu să le citești și să-l contactezi pe acest om pentru a te ajuta cu oricare dintre problemele tale. Când l-am întâlnit pe acest bărbat, mi-a spus că mă voi bucura odată ce va face vraja pentru mine și l-am crezut și m-a făcut fericit. Mi-a dat numerele câștigătoare și au fost 3, 25, 38, 43, 49 și numerele norocoase au fost 3 și 7. Am câștigat 461.000 de euro. Mulțumesc domnule pentru ceea ce ați făcut pentru mine. De asemenea, ajută cu probleme de dragoste și relație și este cel mai bun pe care îl poți găsi oriunde. Trimiteți-i un e-mail prin: isikolosolutionhome@gmail.com Puteți, de asemenea, să-l puteți pe WhatsApp/Viber la +2348133261196.

    RăspundețiȘtergere
  12. Sufer de herpes în ultimii opt ani și zece luni și, de atunci, am luat o serie de tratamente și pastile, dar nu a existat nicio îmbunătățire până când am dat peste mărturii ale lui DR WALE despre modul în care a vindecat diferiți oameni de diferite boli din întreaga lume, apoi l-am contactat și pe el. După conversația noastră, mi-a trimis medicamentul pe care l-am luat conform instrucțiunilor lui. Când am terminat de luat medicamentul pe bază de plante, am fost la un control medical și spre cea mai mare surpriză m-am vindecat de herpes. Inima mea este atât de plină de bucurie. Dacă suferiți de herpes sau de orice altă boală, puteți contacta DR WALE astăzi pe acest WhatsApp/Viber: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com
    DR WALE vindecă și:
    1. HIV/SIDA
    2. HERPES 1/2
    3. CANCER
    4. ALS (boala lui Lou Gehrig)
    5. Hepatita B

    RăspundețiȘtergere
  13. Am avut o relație de luptă cu soțul meu în trecut, ceea ce a dus la divorț cu primul meu soț. Amintirile soțului meu erau încă în mine și mi-am dat seama cât de mult îl iubeam și mi-a fost dor de el. Am plâns amar în noaptea aceea crezând că l-am pierdut pe bărbatul pe care l-am iubit atât de mult. Am cerut sfaturi despre ce să fac și un prieten de-al meu mi-a dat un contact al lui DR Ilekhojie, l-am consultat pentru că a ajutat o mulțime de oameni să se împace. În doar 4 zile m-am întâlnit cu o rugăciune de reconciliere spirituală cu el și totul se întoarce spre bine în viața mea. Acum trăiesc din nou fericit cu soțul meu, plănuim să ne reînnoim jurămintele și să ne căsătorim din nou. Mărturisesc astăzi aici că Dr. Ilekhojie este soluția tuturor problemelor dintr-o relație sau căsnicie ruptă. contactați-l pentru soluții la orice problemă. Whatsapp +2348147400259 sau prin e-mailul său: gethelp05@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce aș fi putut face dacă nu pentru DR WALE care îmi restabilește căsnicia și aduce pace în casa mea, îți voi fi mereu recunoscător DR WALE, soțul meu a plecat pentru o altă femeie, m-a lăsat cu cei trei copii ai noștri, am fost confuz și inima frântă, aproape că am pierdut unul dintre fiul meu în procesele pe care le-am discutat cu un prieten de-al meu și ea mi-a spus despre DR WALE și cum a ajutat-o în trecut, așa că l-am contactat pentru ajutor și mi-a promis că după câteva zile în care soțul meu o să mă sune și să-mi ceară scuze pentru iertare, chiar cred în el pentru că am văzut multe vești bune despre el online, mi-a spus ce să fac și am făcut tot ce mi-a cerut, după câteva zilele mele a sunat telefonul și spre cea mai mare surpriză a mea, soțul meu a început să sune și să mă roage să-l iert pentru fiecare lucru prin care m-a făcut să trec, așa că l-am iertat și acum trăim din nou fericiți. Îi spun totul mulțumesc lui DR WALE, aici sunt contactele lui, dacă treceți prin orice stres conjugal, vă voi sfătui să-l contactați pentru rezolvare și vă promit că toată problema dumneavoastră va fi rezolvată. Whatsapp/Viber/Telegram: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  15. De ce să te doare capul, de ce să permiti depresiei să te mănânce când poți doar să-l contactezi pe DR WALE pentru ca el să rezolve problemele cu care te confrunți.
    Aveți un dosar în instanță
    Cauți promovare
    Vrei să câștigi un joc jackpot la loterie
    HIV/SIDA dumneavoastră poate fi vindecat
    Suferiți de un accident vascular cerebral
    Suferi de Rac?
    Ai un număr scăzut de spermatozoizi
    Vrei să-ți repari căsnicia ruptă
    Vrei să-ți aduci înapoi fostul iubit
    Ai o boală/infecție pe care vrei să o vindeci
    Aveți nevoie de un remediu pentru Herpes Simplex Virus 2/PCOS
    și așa mai departe și așa mai departe.
    contactați-l pe DR WALE astăzi, vă voi aduce înapoi toată fericirea și vă voi face fericit din nou.
    Contactați DR WALE pe WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  16. Salutare prieteni, o mărturie minunată și uimitoare despre un mare vrăjitor pe care îmi place foarte mult să o împărtășesc. Să-mi recuperez soția este ceea ce mă așteptam mai puțin și nu mi-am putut imagina niciodată. Eu și soția mea suntem căsătoriți de cinci ani și trăim fericiți, dar dintr-o dată s-a schimbat complet și s-a îndepărtat de mine și nu am știut niciodată ce se întâmplă, am încercat să o întreb, dar ea a refuzat să-mi spună ce se întâmplă. problema este, și pe măsură ce timpul a trecut ea a căutat să divorțeze. Eram atât de îngrijorat și confuz și am făcut tot posibilul să o recuperez, dar nu a fost ușor, am crezut că s-a pierdut orice speranță și, în timpul căutării mele de ieșire, un prieten de-al meu care a avut o problemă similară mi-a spus despre un mare vrăjitor numit DR WALE, care l-a ajutat să-și recapete și soția. Nu am crezut niciodată în vrăjile în toată viața mea sau în magie, pentru că nu m-am gândit că va funcționa, dar am încercat să-i dau acestui om o șansă și, spre cea mai mare surpriză, a făcut o vrajă asupra mea, dar astăzi suntem din nou împreună într-o casă minunată. cu trei copii frumoși. Suntem din nou fericiți împreună și folosesc această ocazie pentru a spune oricui trece printr-o situație similară să-l contacteze pe WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  17. Soția mea suferă de cancer tiroidian, care s-a confirmat că este stadiul patru, doctorul mi-a spus că nu putea face nimic, deoarece ea nu răspundea la tratament, dar un prieten de-al meu a venit în ajutorul nostru comandând acest ulei de canabis de la DR. WALE despre care a spus că a ajutat unii pacienți să lupte împotriva cancerului de diferite tipuri, așa că am decis să îi dăm o șansă, până acum soția mea se îmbunătățește foarte bine și în prezent poate să se plimbe prin casă singură. Am simțit că este necesar să le permit altora care suferă de această boală acută că, odată ce ai un ulei bun de canabis, acesta poate oferi cu adevărat o a doua șansă de a trăi. întâmplător, dacă se întâmplă să aveți nevoie de acest ulei de canabis, puteți contacta DR WALE care mi-a furnizat mie și soției mele acest WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 SAU E-mail: drwalespellhome@gmail.com

    EL REPARA URMĂTOARELE PROBLEME TUTUROR
    PRIN GLOBUL PE:
    1. Să-ți recuperezi iubitul sau soțul
    2. Spiritual antiglonț
    3. Loterie
    4. Vraja de bani
    5. Vrajă de viață lungă
    6. Vraja de prosperitate
    7. Vraja de protecție
    8. Obțineți un loc de muncă
    9. A deveni un manager vrajă
    10. Obțineți un împrumut uriaș fără să plătiți niciun comision
    11. Recuperarea banilor de escrocherie
    12. Vraja copilului
    13. Vrajă de sarcină
    14. Vraja de libertate
    15. Vraja de dragoste
    16, vraja de dispariție
    17. Vrajă umană invizibilă
    18. Succes sau trece vraja
    19. Vraja căsătoriei
    20. Vrajă răzbunătoare
    21. Vraja de popularitate
    22. Vraja uciderii
    23. Vraja cancerului
    24. Vraja puterii supranaturale
    25. Vraja de nebunie
    26. Vrajă de împrumut gratuit pentru casă
    27. Vraja de producție de filme și film
    28. Vraja HIV/SIDA
    29. Vrajă de tuberculoză
    30. Pierde in greutate si vraja corpului

    RăspundețiȘtergere
  18. Aveam probleme serioase în relația cu iubitul meu și asta l-a determinat să se mute în apartamentul prietenului său. Totul s-a înrăutățit pentru că a început să meargă frecvent în baruri și cluburi de striptease cu prietenul său, să se îmbată și să leșine. Mă amenință mereu la telefon ori de câte ori îl sun din cauza tuturor sfaturilor proaste pe care i-a dat prietenul lui. Îl iubesc foarte mult și ne întâlnim de cinci ani, ceea ce ne-a dat o fiică frumoasă. De asemenea, pierdusem o mulțime de bani pe terapeuți până când am fost prezentată pe DR WALE de către un prieten pe care l-a ajutat să se căsătorească cu iubitul ei din copilărie; asta mi-a dat încredere totală și putere să-l recuperez. Am făcut tot ce mi-a cerut și într-o săptămână iubitul meu m-a sunat și s-a repezit acasă, lucrurile s-au schimbat emoțional între noi. Are o slujbă și a încetat să bea și să-și păstreze prieteni irelevanți. Este un miracol pe care nu l-am crezut niciodată posibil pentru că îmi pierdusem orice speranță până l-am găsit pe DR WALE. De aceea am promis că îmi voi împărtăși mărturia în tot universul. Toate mulțumirile sunt către DR WALE pentru munca excesivă pe care a făcut-o pentru mine. Mai jos sunt detalii DR WALE.WhatsApp: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com în situația în care suferiți o rupere la inimă și vă asigur că, deoarece mi-a făcut-o pe a mea, cu siguranță vă va ajuta și pe dvs.

    RăspundețiȘtergere
  19. Am fost atât de zdrobit când soțul meu de nouă ani m-a părăsit și s-a mutat în Quebec City pentru a fi cu o altă femeie. Durerea a fost prea mare ca să o pot suporta, încât nu am mai suportat-o. Așa că a trebuit să apelez la Internet pentru ajutor până am aflat că DR WALE era adevărata afacere.. Am încercat tot ce știam și, cu vrăjile tale, binecuvântările și puterile magice extraordinare, ai făcut toată munca pentru eu, pe care mi-ați garantat rezultatul pozitiv este într-o săptămână, fostul meu soț s-a întors la mine și a fost regretat pentru tot ceea ce a făcut și acum viața mea este echilibrată și sunt din nou fericit. DR WALE faci un serviciu grozav oamenilor. Prieteni, în cazul în care aveți nevoie de ajutorul lui DR WALE, vă rugăm să-l WhatsApp pe WhatsApp +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere